HTC S740 - GPRS og MMS opsætning på Bibob
Fra : nesega

Dato : 28-11-08 01:35

Er der mon en, der kan hjælpe mig med hvorledes man opsætter GPRS og
MMS på Bibob? Jeg har selvfølgelig prøvet at hente
konfigurationsfilerne hos Bibob via SMS til 1263. De opsætningsfiler
som jeg herved fik tilsendt virker ikke, så det er altså et spørgsmål
om "håndarbejde".

På forhånd tak - hilsen

Karl Johan Agesen

Fra : Anders

Dato : 28-11-08 12:57

"nesega" <nesega@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvis jeg husker rigtigt, så bruger Bibob Sonofon's netværk, så prøv med
Sonofon's opsætning istedet for.

Fra : Kim

Dato : 28-11-08 16:02

> [...]
>konfigurationsfilerne hos Bibob via SMS til 1263. De opsætningsfiler
>som jeg herved fik tilsendt virker ikke, så det er altså et spørgsmål

Du kan finde en finde en automatisk opsætning på
http://qtekuser.dk/filesection.php?id=12.
Bemærk, at du skal oprette dig som bruger på www.qtekuser.dk, som er
gratis.-

Mvh, Kim