Bluetooth software
Fra : Thore

Dato : 27-11-08 16:50

Jeg har en SE K610i.

Der er bluetooth indbygget - fint nok.
Har en BT-dongle til PC med noget BlueSoleil-software (der fylder 20MB!)
og har downloadet kontakterne (tlf.numrene) til pc'en for at editere i
listen, men kan ikke uploade igen. Jeg bruger ikke Outlook...

Nogen ideer?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Chano Andersen

Dato : 27-11-08 20:24

Thore wrote:
> [...]
> og har downloadet kontakterne (tlf.numrene) til pc'en for at editere i
> listen, men kan ikke uploade igen. Jeg bruger ikke Outlook...

Ja, MyPhoneExplorer ( http://www.fjsoft.at/en/ )

I øvrigt er jeg aldrig blevet gode venner med BlueSoleil softwaren, og
har siden jeg først stiftede bekendtskab med det, valgt at sikre, at det
var noget ANDET der fulgte med.

- Chano Andersen.