MC Master
Fra : SB

Dato : 28-11-08 15:42

Troede de var gået konkurs
Men deres hjemmeside er stadig aktiv uden nogen bemærkninger, som om det var
som det skulle være

Søren

Fra : knud.aagaard@gmail.c~

Dato : 28-11-08 15:57

Hej

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081125/AAS/67921893/1022/kommune
--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : Simon

Dato : 29-11-08 11:02

knud.aagaard@gmail.com wrote:
> http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081125/AAS/67921893/1022/kommune

Ah, tak - rart at få nogle fakta sat endelig på plads i denne rygte-karussel..

"Nu er Mc Masters flytning op i det 5500 km2 store nybyggeri truet" - det
var dælme også et stort byggeri! :)

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Ole Hansen

Dato : 29-11-08 15:16

Simon wrote:

> Ah, tak - rart at få nogle fakta sat endelig på plads i denne
> rygte-karussel..
>
> "Nu er Mc Masters flytning op i det 5500 km2 store nybyggeri truet" -
> det var dælme også et stort byggeri! :)

Tøhø - jow det! Jeg synes faktisk, det er en skam, de er truet for
jeg synes faktisk de er et tiltrængt pust i motorcykelbranchen. Jeg har
kun været der en enkelt gang, men baseret på den oplevelse, er det en
forretning der virker langt mere interesseret i at gøre noget for kunder
end den gamle "du ka' prøw'n når du har skrev'n under". Jeg blev nærmest
"tvunget" ud på prøvekørsel da jeg var der til et åbent hus arrangement
og at prøve en Hornet de havde stående var intet problem..

--
Ole Hansen

Fra : Per V. Misser

Dato : 29-11-08 18:46

Hej
"> "Nu er Mc Masters flytning op i det 5500 km2 store nybyggeri truet" - det
> var dælme også et stort byggeri! :)
> Simon, Århus
> Kawa ER-6n '07

Ka det nu passe? 5500 km2 er en tiendedel af Danmarks areal. Det er nok
en for stor mundfuld, og så mangler vi da plads til at køre på
--

Per V. Misser
CX500E82

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-12-08 12:42

Per V. Misser wrote:
> Hej
> "> "Nu er Mc Masters flytning op i det 5500 km2 store nybyggeri
> truet"

> Ka det nu passe? 5500 km2 er en tiendedel af Danmarks areal.

Det er jo så man kan få en prøvetur uden at skulle forlade butikken.

Fra : Nielsen

Dato : 02-12-08 23:58

> Ka det nu passe? 5500 km2 er en tiendedel af Danmarks areal. Det er
> nok en for stor mundfuld, og så mangler vi da plads til at køre på

Måske er det derfor, at firmaet har problemer med banken? Selv ikke Kurt
Thorsen har bygget noget så stort.

/Ths.

Fra : knud.aagaard@gmail.c~

Dato : 06-12-08 10:05

Hej
On Fri, 28 Nov 2008 15:41:51 +0100, "SB" <sobo@[SLETTES]ofir.dk> wrote:

Så gik det tilsyneladende ikke længere:

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081205/AAS/371598040/1022/kommune
--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : Armand

Dato : 06-12-08 13:00

knud.aagaard@gmail.com skrev:
> Hej
> [...]
De havde (panik?)nedsat den række af de franske Voxan's som de ellers
havde planer om at være importør af: Fra 220.000,- til 150.000,-. Man
skulle fandeme have rejst pengene og købt sig en ("Cafe Racer", har jeg
altid fundet virkelig feeed!) mens tid var!
Selv om det skulle lykkes at plukke kuratoren for en til noget der
svarer til grundprisen af de 150.000,- vil SKAT sikkert have afgift
i.h.t. den oprindelige pris

--
Armand.
(lidt frankofil, også omkring motorcykler)