Salgstal 2008
Fra : MKS - 74

Dato : 28-11-08 11:31

http://fpn.dk/motor/mc/article1527823.ece

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-08 20:43

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://fpn.dk/motor/mc/article1527823.ece

Det er interessant, at der er slogt 1 harley og 1 "andre" på Grønland.
Motorcykler er forbudt på Grønland !!!!!

/Allan

Fra : Jan Bachman

Dato : 29-11-08 08:25

On Fri, 28 Nov 2008 20:43:24 +0100, "AW"
<allan[snabela]malwis[prik]dk> wrote:

>"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Det er interessant, at der er slogt 1 harley og 1 "andre" på Grønland.
>Motorcykler er forbudt på Grønland !!!!!

Isbjørnebanden MC

/Jan

Fra : Sir1

Dato : 30-11-08 15:38

On 28 Nov., 20:43, "AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> wrote:

> Det er interessant, at der er slogt 1 harley og 1 "andre" på Grønland..
> Motorcykler er forbudt på Grønland !!!!!
>
> /Allan

Er det rigtigt - stakler! Men på den anden side - hvor skulle de køre
henne?

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-08 18:22

> Er det rigtigt - stakler! Men på den anden side - hvor skulle de køre
> henne?

Snescooter er tilladt, og tro mig - det er meget mere anvendeligt.
Der er jo "ingen" veje på Grønland. Det længste stykke man kan køre uden at
skulle vende om er fra havnen i Nuuk og ud til lufthavnen i Nuuk. Der er vel
en 5 km.

/Allan

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-12-08 18:49

On Mon, 1 Dec 2008 18:21:49 +0100, "AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk>
wrote:

Hej.

> [...]
>skulle vende om er fra havnen i Nuuk og ud til lufthavnen i Nuuk. Der er vel

Jeg var i Nuuk ad nogle gange i 2003 & 2004.
Til min forbløffelse så jeg faktisk et par ælder 250cc Honda med
nummerplader, så nogle er der da på vejene deroppe.
De var fra før "Forbuddet"
De cykler der er solgt i (eller til) Grønland kan jo være med
reeksport for øje.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-12-08 07:29

Steen Gruby wrote:

> De cykler der er solgt i (eller til) Grønland kan jo være med
> reeksport for øje.

Kalaallit Nunaat County Choppers?

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-12-08 12:36

Torben Scheel skrev:

> Kalaallit Nunaat County Choppers?

LOL

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-08 17:32

> Kalaallit Nunaat County Choppers?

ROFL

/Allan

Fra : Jan Bachman

Dato : 02-12-08 19:36

On Tue, 02 Dec 2008 07:29:16 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Kalaallit Nunaat County Choppers?

En custom Harley snescooter kunne være cool

/Jan

Fra : Anders Majland

Dato : 03-12-08 10:22

> En custom Harley snescooter kunne være cool

Ja som show-off - Men ellers findes der ombygningern som:
http://farm3.static.flickr.com/2288/2170574299_418b29b152_o.jpg

På youtube er der en del ktm videoer, men jeg kan ikke lige finde de rigtige
søgeord

Fra : Anders Majland

Dato : 03-12-08 10:26
Fra : Newt Bridges

Dato : 07-12-08 14:20

On 2008-11-28 20:43:24 +0100, "AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> said:

> "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det er interessant, at der er slogt 1 harley og 1 "andre" på Grønland.
> Motorcykler er forbudt på Grønland !!!!!

Mon ikke det er en udstationeret person der vil optimere skat og afgift lidt?

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!

Fra : Newt Bridges

Dato : 07-12-08 14:21

On 2008-11-28 11:30:38 +0100, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> said:

> http://fpn.dk/motor/mc/article1527823.ece

Er det kun nye køretøjer, eller også brugte importerede maskiner?

Harley sælger bedre end BMW. Skræmmende.

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!