Det er bare mig igen :-)
Fra : Vedsted

Dato : 28-11-08 11:50

Hej igen

Det er stadig galt, nu havde jeg så heldigvis skrevet mit indlæg i word
(efter godt råd af bruger her på seitet kopieret det, og lagt det
over i indlæg, men men men det dukker aldrig op er der et sted jeg
skal henvende mig?

Go weekend til alle

Med venlig hilsen
Vedsted
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-11-08 12:19

In news:KvidnTIDyJBzUbLUnZ2dnUVZ_rHinZ2d@giganews.com,
Vedsted <svKATTE@BAKKEribersmaskinimport.dk> typed:
> [...]
> word (efter godt råd af bruger her på seitet kopieret det, og
> lagt det over i indlæg, men men men det dukker aldrig op er der

Hej igen Vedsted.

Du kan henvende dig til Webmaster Tonny (nederst t.v. på hjemmesiden.) Send
ham en mail, men jeg ved godt nok ikke om han lige umiddelbart kan hjælpe.

Du skriver du har brugt Word som editor. Siri plejer gerne at bruge Notepad,
og om det gør en forskel ved jeg godt nok ikke.

Er der slet ingen mulighed for at du kan bruge newsprogrammet fra din
udbyder ? Hvis det er Outlook Express eller Windows Mail du har, skal du
bare aktivere usenetgrupperne. Hvis du ikke ved hvordan du gør skal du bare
skrive igen, for det har været galt med indlæggene fra hjemmesiden et stykke
tid nu, og jeg kan desværre ikke give dig en forklaring på, hvad problemet
skyldes. Jeg skriver jo selv fra nyhedsgrupper på Windows Mail, og har
aldrig problemer.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 28-11-08 15:43

Vedsted wrote:
> [...]
> word (efter godt råd af bruger her på seitet kopieret det, og
> lagt det over i indlæg, men men men det dukker aldrig op er der

Ja, det var godt nok underligt. Kan det være for stort måske, eller er der
smileys eller underlige ting i . Prøv og del det op i del 1 og 2.
Du kan også prøve og sende word dokumentet til mig reindel@FJERNDETTEc.dk så
kan jeg se om jeg kan.

Og selvfølgelig, skriv til Tonny.

--