MinVenKatten
Fra : Denise

Dato : 28-11-08 08:00

Lidt info:

Jeg har lige modtaget MinVenKatten. Til jer der ikke ved hvad det er så kan
man læse om det her. Virkeligt et katteblad der kan anbefales
http://www.minvenkatten.dk/

Der er en stor artikel om retssagen mod kattehandleren, skrevet af Hanne
selv, der også deltog, og bl.a. et af vores billeder af "løbegården".

Der er en dejlig artikel om Kattehjemmet Bæklund, som flere af os støtter og
som jeg har nævnt før herinde www.fals.dk

Dejligt at begge artikler er i, jeg håber rigtigt mange læser dem.

Og der er en artikel om Bjerregårdskattene, som nogle af os har fulgt lidt
med i og som vist startede her i NGen med at forespørge i sin tid. Nye kan
læse lidt her (og sikkert også andre steder).
http://www.tigerurlaub.de/mediapool/4/45225/data/bjerregaard01.pdf

Det tyske par der hvert år kommer op og prøver at tage sig af sommerhus
kattene i Hvide Sande. Det var deres 12. tur.

Og selvfølgeligt en masse andet godt i bladet.

--
Hilsen Denise

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 28-11-08 23:29

> Jeg har lige modtaget MinVenKatten. Til jer der ikke ved hvad det er så
> kan man læse om det her. Virkeligt et katteblad der kan anbefales
> http://www.minvenkatten.dk/

<klip>

Jeg holder også Min Ven Katten, og det er et rigtigt dejligt blad der kan
anbefales.

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor