Senseo Latte
Fra : Keysersoce

Dato : 21-11-08 13:12

Er der nogen der ved om man i den nye Senseo Latte kan bruge et
genbrugs filter også ligesom i den gamle model. ?
Der er mange forskellige på markedet af genbrugsfiltre er der forskel
på dem ?
Er der nogen der har kendskab til nogle billige steder at købe pads ?
Holland Belgien skulle have et enormt udvalg men kan ikke Fransk eller
tysk godt nok til at kunne søge på disse sprog ?

Henrik

Fra : Emil

Dato : 21-11-08 21:49

Keysersoce <henrik.engel@gmail.com> wrote:

>Holland Belgien skulle have et enormt udvalg men kan ikke Fransk eller
>tysk godt nok til at kunne søge på disse sprog ?

Det kan jeg heller ikke. De følgende links har mangelfulde
oversættelser; men de kan alligevel være en god hjælp til at forstå
budskabet. Prøv!

Ordbøger mangler ofte fagsprog. Her én der handler om mad:
Food terms translation EN DE FR DA ES SE NL
<http://www.foodlexicon.net/index.html>
Tidligere kunne sprogkyndige rette og tilføje nye ord. Jeg kender ikke
status i dag. Det er konstateret, at den mangler de hotteste nye ord.

Og her kan man få sig en griner. Det er muligt for brugerne at rette i
databasen, hvis man støder på uheldige oversættelser.
<http://translate.google.com/translate_t#>
<http://gramtrans.com/>

Det kunne da være fedt, hvis vi danske brugere var mere flittige til
at indberette en mere nøjagtig oversættelse. Det virker faktisk! Jeg
har bidraget med held.

m.v.h. Emil

Fra : Max

Dato : 21-11-08 22:53

Hej Henrik

> Holland Belgien skulle have et enormt udvalg men kan ikke Fransk eller
> tysk godt nok til at kunne søge på disse sprog ?

Så bruge et dansk firma der levere fra Holland.

http://www.kaffepuder.dk/shop/kaffepuder-2s.html

--
Mvh Max