Motions cykel
Fra : lyck@post1.dknet.dk

Dato : 20-11-08 07:05

Hej
Jeg har fået fat på en brugt motionscykel, men desværre uden
brugsanvisning.
Det plejer ellers ikke at være noget problem for mig at finde ud
hvordan elektronik
virker, men overfor den her har jeg måttet give op.
Cyklen er en Maxfit gold KG 01 og alt indstilling foregår med en stor
drejeknap.
Hvis der er nogen der ligger inde med en brugsanvisning, vil jeg gerne
købe en
kopi.

Mvh
Henrik

Fra : Hm

Dato : 20-11-08 19:08

Hej, ved ikke om du kan bruge denne gamle tråd.

http://groups.google.com/group/dk.helbred/browse_thread/thread/31f821ec771cf71a

Hanne

Fra : lyck@post1.dknet.dk

Dato : 22-11-08 09:27

On 20 Nov., 19:08, "Hm" <mish...@hongnet.dk> wrote:
> Hej, ved ikke om du kan bruge denne gamle tråd.
>
> http://groups.google.com/group/dk.helbred/browse_thread/thread/31f821...
>
> Hanne

Hej Hanne

Tak for henvisningen.
Desværre ser det ikke ud til at linket det virker.

Mvh.
Henrik

Fra : Hm

Dato : 22-11-08 19:31

<lyck@post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Hanne

Tak for henvisningen.
Desværre ser det ikke ud til at linket det virker.

Hej Henrik
det var ærgerligt for det var der den anden dag, men prøv at søge på google

Maxfit gold KG 01 der fandt jeg linket, mener også der var flere.

Hilsen
Hanne

Fra : Hm

Dato : 22-11-08 19:32

hej igen
hvis jeg klikker på det link jeg sendte så virker det faktisk. ????

Hilsen
hanne

Fra : Per A. Hansen

Dato : 20-12-08 13:12

> [...]
>hvordan elektronik
>virker, men overfor den her har jeg måttet give op.

Det drejer sig vel blot om at dreje pedalerne rundt?

/ph