US Busa?
Fra : Torben Scheel

Dato : 26-11-08 08:26

Nu sad jeg lige og studerede MC-billeder. Kan det virkelig være rigtigt
at 'busa er lavet med enkeltskive for på nogle markeder?

http://www.sportbikerider.us/Index.cfm?page=DisplayIt&Picture_ID=68535

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-08 09:19

On Wed, 26 Nov 2008 08:26:27 +0100, Torben Scheel wrote:

> Nu sad jeg lige og studerede MC-billeder.

Hvilken mc ?

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-11-08 09:53

Orla Pedersen skrev:

> Hvilken mc ?

En "Hooters"!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-11-08 09:54

Torben Scheel skrev:

> Nu sad jeg lige og studerede MC-billeder.

LOL
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : jens.brauer.rasmusse~

Dato : 26-11-08 06:08

On 26 Nov., 08:26, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:
> Nu sad jeg lige og studerede MC-billeder. Kan det virkelig være rigtigt
> at 'busa er lavet med enkeltskive for på nogle markeder?

> [...]

tillad mig lige at sige et enkelt "yeah right!" :D

men jo det ser jo ud til at være et sted hvor man lede efter gode
modeller

- såvel naked som custommodeller ......

Jens B. Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-08 18:45

Du ser bare en Dragbike , vi bruger ikke bremser som der kører i ring og
aldrig kommer foran ;)

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-11-08 08:50

> Du ser bare en Dragbike , vi bruger ikke bremser som der kører i ring
> og aldrig kommer foran ;)

Nu har jeg kigget rigtig længe, og jeg tror ikke det er en "drag"

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Armand

Dato : 27-11-08 16:38

Jens Jacob Bager Jensen skrev:

> Nu har jeg kigget rigtig længe, og jeg tror ikke det er en "drag"

GRILL

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-08 17:27

Hmmmm historien forsætter ;))

Jeg ser ellers ikke de hel store forlygter , så intet er bevist endnu ;)

--
PE Som ikke lige kunne finde på en bedre ,
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK