Vinkende væltende Harleykører
Fra : Sir1

Dato : 25-11-08 15:43

Hej
For nogen tid siden var der en billedserie i omløb med en Harleykører
der hilser i en svag kurve. Som følge af dette vælter han, fordi en
Harley selvsagt ikke er bygget til så voldsomme manøvrer ;)
Er der nogen der kan huske det og har link til det?
Vh
Søren

Fra : Siavash T.

Dato : 26-11-08 04:30

Er det dette mdu eftersøger: http://www.tonyrogers.com/humor/harley_wave.html

/Siavash T.

Fra : Armand

Dato : 26-11-08 17:04

Siavash T. skrev:
> Er det dette mdu eftersøger: http://www.tonyrogers.com/humor/harley_wave.html

Mon ikke.
Men mon ikke at geden havde taget jorden uanset om han havde hilst eller
ej :-/
Forøvrigt et mægtigt eksempel på at man aldrig ved hvornår man får brug
for sit mc-tøj - Med dé bare arme må det have gjort nas-nas =

Jeg synes forøvrigt at have set billederne iblandt en Dragons Tail
-billedserie i sin tid :-/

--
Armand.

Fra : Carsten Jensen

Dato : 26-11-08 20:06

Det viser bare at man ikke kan køre trillebør med 1 hånd.

Fra : MartinK

Dato : 26-11-08 21:51

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Det viser bare at man ikke kan køre trillebør med 1 hånd.

Muahahahahaha!!!!

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-11-08 23:08

Carsten Jensen udtrykte præcist:
> Det viser bare at man ikke kan køre trillebør med 1 hånd.

Misundelse er en grim ting Carsten.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Carsten Jensen

Dato : 27-11-08 06:07

Hvis Harley havde været min drøm, så havde jeg haft en !

Fra : dots

Dato : 27-11-08 14:03

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det viser bare at man ikke kan køre trillebør med 1 hånd.

Hehe

Jeg kørte til Scandinavian Bikemeet i Roskilde sidste år..
Alle de skide Harleyer ankom pr lastvogn og blev læsset af og stillet
prangende op uden at ha' kørt 1 meter ...

Min russer kørte fra jeg kom til jeg blev smidt ud kl lort
En HD dreng kom op til mig i musikteltet, jeg havde kørt russer op til
scenen (Hva faen, hvis de andre må lave brændere ???)
Nå men jeg blev i den grad smidt ud.
Først ud af teltet med cykel, så måtte den ikke stå ude foran og næste
formiddag måtte den slet ikke stå på pladsen .

--
- dots -
Dnepr MT16

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-11-08 15:12

dots skrev den 27 nov 2008 i
klip

> [...]
> Først ud af teltet med cykel, så måtte den ikke stå ude foran og
> næste formiddag måtte den slet ikke stå på pladsen .

Hæ, hvis du der foran scenen svinede Harleyer på samme måde som i dit
indlæg, kan det måske ikke undre

Fra : dots

Dato : 27-11-08 16:28

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hæ, hvis du der foran scenen svinede Harleyer på samme måde som i dit
> indlæg, kan det måske ikke undre
>
> --
> Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Svinede og svinede..
Det som man tar det.

Nah, jeg var glad og i festhumør. Min russer kørte i pendulfart med x antal
turister til baren, teltet, tisplads, og sightseeing natten igennem
Men.. nej.
Jeg har ingen respekt for cykler/cyklister som tager lastvognen til MCtræf.
Så helt søøød har jeg jo nok ikke været.

Men russer har da bakgear, så da jeg kørte udenom afspærringen og ind på HD
restricted area, så ku jeg da snildt komme ud igen
Og tilbage , hehe !

dots

Fra : Sir1

Dato : 28-11-08 06:43