Ang. kurser / DBA-omtale (jf. "Få én da
Fra : Simon

Dato : 25-11-08 22:59

Jeg kan se, at DBA artiklen som blev omtalt for et par uger siden, nu er
blevet redigeret og virker som om den giver et lidt mere ærligt billede?:

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=52135

f.eks. "(..) en lang dag, i stedet for to lange halve dage som når de
arbejder hos DMC. Eleverne kommer dog til at mangle fordelen ved at sove
på tingene, som hos DMC kurserne."

... rart at se.

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Armand

Dato : 25-11-08 23:06

Simon skrev:
> [...]
>
> f.eks. "(..) en lang dag, i stedet for to lange halve dage som når de
> arbejder hos DMC. Eleverne kommer dog til at mangle fordelen ved at sove

"to lange halve dage" ???
Er det ikke et desperat forsøg på at underkende DMC's kurser :-/

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-11-08 23:46

Armand skrev:

> "to lange halve dage" ???
> Er det ikke et desperat forsøg på at underkende DMC's kurser :-/

Det er da "halve dage", som jeg husker det fra 9-16 med en middag
indlagt, det er jo rent svir og ferie

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-11-08 06:51

J.C.Kløve wrote:

> Det er da "halve dage", som jeg husker det fra 9-16 med en middag
> indlagt, det er jo rent svir og ferie

Vejledende tider:
lørdag fra 13.00 til 18.00 og søndag fra 09.00 til 16.00

Vejl. tider i Sorø:
lørdag fra 09.00 til 14.00 og søndag fra 09.00 til 16.00

Skal vi kalde det 1½ dag?

--
vh
Torben

Fra : Anders

Dato : 26-11-08 13:52

> [...]
>
> Vejl. tider i Sorø:
> lørdag fra 09.00 til 14.00 og søndag fra 09.00 til 16.00

Og så skal man huske, at for os som bor "langt pokker i vold" kan man lige
indregne et par timers kørsel frem og tilbage, så jeg er glad for, at det
tog 2 dage :)

Fra : Anders

Dato : 26-11-08 13:50

> "to lange halve dage" ???
> Er det ikke et desperat forsøg på at underkende DMC's kurser :-/

Det vil jeg give dig ret i.. Synes bestemt ikke, at de to "halve dage" var
særligt halve. Vi startede da ret tidligt, og kørte på til jeg var godt
træt.. Havde vi kørt længere tid, er jeg bange for at risikoen for uheld
ville stige, pga. svigtende koncentration og generel træthed..

Mvh Anders

PS: Armand: De der Østrigbilleder er jeg ved at få lavet.. via jeres
screenshots har jeg fundet frem til en løsning.. så er det bare lige at få
det sat i gang