Problemer med understellet?
Fra : Luffe

Dato : 25-11-08 21:15

Se Jyllandspostens artikel på fpn.dk
http://fpn.dk/motor/mc/article1524395.ece

Måske godt vi ikke kører så meget om vinteren?

Luffe
Honda CX500C og CX650E

Fra : Armand

Dato : 25-11-08 22:31

Luffe skrev:
> Se Jyllandspostens artikel på fpn.dk
> http://fpn.dk/motor/mc/article1524395.ece
>
> Måske godt vi ikke kører så meget om vinteren?

Det er sjovt at tænke på at da der næsten ikke var biler på gaden, stort
set ingen asfalt og motorcyklen, med datidens beherskede hjulaffjedring,
den eneste reelle transport-mulighed for privatmand, da forekom de
største fødsels-årgange godt hjulpet af at 4-5 børn ikke var
ualmindeligt

Jeg tror at de såkaldte forskere (á et eksamensprojekt) skulle revurdere
efter samme skala, for Japan har om nogen været nede på sokkeholderne
hvad angår økonomi, transport og behov for højt fødselstal, og klarede
skærene fint til trods for at det synes umuligt iflg. disse
undersøgelser :-|

--
Armand.

Fra : André S Hansen

Dato : 25-11-08 23:13

"Luffe" <der334@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> Se Jyllandspostens artikel på fpn.dk
> http://fpn.dk/motor/mc/article1524395.ece
>
> Måske godt vi ikke kører så meget om vinteren?
>
> Luffe
> Honda CX500C og CX650E

Konen vågner om natten, ved at der er lidt vådt i sengen, Konen sagde, hvad
satan laver du, Manden, nå ligger bare og pisser på mig selv, fordi jeg
kører motorcykel

André S Hansen