Oplysninger om honda MC ud fra stelnummer
Fra : Claus Stovgaard

Dato : 25-11-08 14:19

Fra : Veset

Dato : 25-11-08 16:26

Du kan prøve her: http://zsf-motorrad.de/ det giver ikke svar på det
hele, men lidt har også ret.

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Futte&Co

Dato : 25-11-08 17:29

Claus Stovgaard skrev:
> [...]
>
> Er der nogen maade, man kan faa oplysninger som hvornaar den er
> produceret, farve, udstoedning osv. ud fra stelnummer / motornummer?

Prøv at kigge her:
http://www.honda4fun.com/
det er på "ydenlandsk" men til at finde rundt i alligevel. Der er en del
manualer at hente

--
Jørgen, Brøndby
http://www.dfmc.dk/?id=70

Fra : Armand

Dato : 25-11-08 17:50

Claus Stovgaard skrev:
> [...]
> wikipedia saa var K modellen med four-into-four udstoedning, mens F
> modellen kunne faas med four-into-one. (Min er udstyret med four-into-one).

Det gik stærkt dengang i midten af 70'erne, så K'erne (der er
touring-versionen af 550/4) er kun lavet i ét design - Dette:
<http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb550k%2077.htm>
<http://www.gaastra.cc/klassieke%20motorplaatjes/Honda%20CB550FourK1977.jpg>

Som forøvrigt læner sig op ad farvevalget på Honda CB 750 Four K7 fra
samme årgange!

--
Armand.

Fra : Claus Stovgaard