OT - måske skyldig ?
Fra : dots

Dato : 20-11-08 12:49

I formiddags tog jeg 3-hjuleren en tur til Højby for at hente hestefoder.
Alt forløber planmæssigt, det blæser lidt kraftigt ellers fint vejr.

Jeg får betalt inde ved kassen og triller ned til lagerhallen.
Bakker ind, så det passer med dér hvor foderet ligger.
Lagermanden er på pletten, får sedlen og vi læsser russer med 80 kg hestemad
i sidevognen.

Jeg er netop ved at fastgøre de øverste sække, da 2 uniformerede betjente
står foran mig.
Og så er det der strax farer en masse tankeflimmer gennem hovedet....
Hva nu ?
Mon de så at min bagpære er sprunget ?
Er det forgaflen ?
Tror de der er overlæs ?
Og alt muligt andet crap...

Så er det den ene siger:
A ska bru 20 kilo hwede te hønsne...

Jeg kom sgu sådan til at grine.
Dén havde jeg ikke forventet

Ha' en rigtig god dag derude
dots

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-11-08 14:15

dots skrev den 20 nov 2008 i

> Jeg kom sgu sådan til at grine.
> Dén havde jeg ikke forventet
>
> Ha' en rigtig god dag derude
> dots

Tak for et smil der blev bredere og bredere og har svært ved at fortage
sig Li´over.

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Gimbal

Dato : 20-11-08 14:36

Jeg tror der findes noget lignende arvesynden, inden for motorcyklisme!
Skyldig indtil modsatte er bevist!

Fra : Allan Nielsen

Dato : 20-11-08 14:46

> Så er det den ene siger:
> A ska bru 20 kilo hwede te hønsne...
>
> Jeg kom sgu sådan til at grine.
> Dén havde jeg ikke forventet
>
> Ha' en rigtig god dag derude
> dots
Det var den bedste politihistorie længe
Allan
PMC, SuperSport

Fra : Jim Andersen

Dato : 20-11-08 15:19

dots wrote:
> Jeg er netop ved at fastgøre de øverste sække, da 2 uniformerede
> betjente står foran mig.

Havde de en trailer spændt efter patruljevognen?

Fra : Anders Majland

Dato : 20-11-08 19:23

> Havde de en trailer spændt efter patruljevognen?

Det er da set før ... ikke bare med hunde, men også med haveaffald ...

Og en sæk med 20kg hønsefoder kan der vel være bag i en mondeo

Fra : Armand

Dato : 20-11-08 16:35

dots skrev:

> [...]
> betjente står foran mig.
> Og så er det der strax farer en masse tankeflimmer gennem hovedet....

Ak ja, som motorcyklist er man (af en eller anden grund) behængt med
kronisk skyldfølelse

- - - og skeptik!
Anekdote:
Da jeg var rekrut kom en sergent ud i gåden lige før weekend-aftrædelse
og spurgte om der var nogen der havde motorcykel-kørekort, hvilket
straks fik mig til at fare frem med at selvom jeg havde skulle jég
ihvertfald ikke udtages til lortejobbet som motorcykelordonnans!
Sergenten, den lusepuster, stod stille og afventede at min ordstrøm
ophørte og forklarede så at dét skulle jeg nok slippe for, blot jeg
spænede op på tørreloftet (over 4. etage) og lukkede det åbentstående
tagvindue inden vi tog hjem!
Måske at jeg var lige rigelig gennemskuelig og sergenten lige rigelig
menneskekender!?

--
Armand.

Fra : Newt Bridges

Dato : 22-11-08 18:40

On 2008-11-20 12:49:08 +0100, "dots" <dots@tdcadsl.dk> said:

> Så er det den ene siger:
> A ska bru 20 kilo hwede te hønsne...

Var det ikke noget med, at de ikke havde tid til at patruljere pga.
politireformen?

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!

Fra : Jim Andersen

Dato : 24-11-08 10:28

Newt Bridges wrote:

> Var det ikke noget med, at de ikke havde tid til at patruljere pga.
> politireformen?

Det er til politi-hønsene.

"Hwa, foregår hæer?!?" og det er så signal til hønsene om at nu må de
begynde at hakke.