Brødflov - brødkatten - eller ....
Fra : Stig Johansen

Dato : 26-11-08 15:39

Hej igen alle.

Dét her måtte jeg lige have et billede af.
Som vi har snakket om, skal alle katte finde det mindste, trangeste, rum og
putte sig i.

Godt nok sagde konen jeg ikke måtte, men Twix var særdeles interesseret i
vores brødkasse, og - hører mænd efter ? - nej hverken Twix eller jeg.

Her prøver 'flødehornet' at lægge sig til rette i brødkassen
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10961>
men måske var pladsen alligevel for trang til 'bassemanden'
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10962>

Stig Johansen

Fra : Kate

Dato : 26-11-08 15:59

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> [...]
> <http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?pi
> cowner=Twix&picnumber=10961> men måske var pladsen alligevel for

Haha, hold op hvor er han da skøn.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Vedsted

Dato : 27-11-08 10:59

> Kate skrev:
> Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> Haha, hold op hvor er han da skøn.
>
> --
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
> gerne ældre.

> ÆV ÆV jeg kan ikke se noget på de 2 links

Med venlig hilsen
Vedsted
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-11-08 12:41

In news:x7CdnUsoXdbr8rPUnZ2dnUVZ_rmdnZ2d@giganews.com,
Vedsted <svKATTE@BAKKEribersmaskinimport.dk> typed:

> Med venlig hilsen
> Vedsted

Det er godt nok mærkeligt, men hvis jeg går ind på Kate's svar og trykker på
linket kan jeg heller ikke se det. Prøv at trykke på linket i det
allerførste indlæg (altså Stig's eget), så er der måske en mulighed.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 27-11-08 17:08

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> wrote in

> [...]
> trykker på linket kan jeg heller ikke se det. Prøv at trykke på
> linket i det allerførste indlæg (altså Stig's eget), så er der

Det kan altså godt være fordi mit program knækker linket. Det har det
nok ikke været i Stigs indlæg.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-11-08 17:17

In news:Xns9B63AE4E9Edoughnutoliwerinvali@130.225.247.90,
Kate <doughnut@oliwer.invalid> typed:
> "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> wrote in

> Det kan altså godt være fordi mit program knækker linket. Det har det
> nok ikke været i Stigs indlæg.

Ja, det var netop det jeg fandt ud af efter at jeg havde sendt svar. Det er
sket før i andre indlæg, så jeg prøver mig gerne frem.

Fra : Kate

Dato : 27-11-08 22:07

> Ja, det var netop det jeg fandt ud af efter at jeg havde sendt
> svar. Det er sket før i andre indlæg, så jeg prøver mig gerne
> frem.

Ja, det gør jeg som regel også

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-11-08 16:33

In news:492d6010$0$90275$14726298@news.sunsite.dk,
Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:
> [...]
> men måske var pladsen alligevel for trang til 'bassemanden'

Hvor er han dog herlig og katte er helt ude af stand til at se at der ikke
er plads, for de *skal* altså kunne være der.

Jeg havde engang en kat der var vild med brødkurve, og han blæste på om han
skulle sidde op, bare måsen kunne være i kurven, det så også skægt ud.

Fra : Denise

Dato : 26-11-08 17:23

Stig Johansen wrote:
> [...]
> men måske var pladsen alligevel for trang til 'bassemanden'

Ha ha, herlige billeder

--
Hilsen Denise

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 26-11-08 23:07

"<klip>
> [...]
> men måske var pladsen alligevel for trang til 'bassemanden'

</klip>

Hold nu op hvor det et par sjove billeder, tak for dagens sidste og største
grin.
De ér altså skøre, de katte *gggggg*

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Husk julechokoladen: http://choco.dk
Del af overskuddet går til at hjælpe katte :)

Fra : Tina.

Dato : 27-11-08 11:48

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men måske var pladsen alligevel for trang til 'bassemanden'

Herlig kat

Det er de skøreste idéer de kan hitte på, de kræ ;)

Tina

Fra : Siri

Dato : 28-11-08 01:45

Ævvvv....
Jeg har klikket på Stigs links, men jeg får bare denne melding:
Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL
result resource in
/var/www/data-dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php on
line 6

S....s osse! Det er sikkert supernuttede snapshots af et rødt flødehorn

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 28-11-08 02:52

Siri wrote:
> [...]
> line 6
>
> S....s osse! Det er sikkert supernuttede snapshots af et rødt flødehorn

Selv om det nok ikke er meningnen, kan jeg da lige smide de direkte link
her:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/albums/Twix_10961.jpg
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/albums/Twix_10962.jpg

Fra : Stig Johansen

Dato : 28-11-08 05:53

Jens C. Hansen wrote:

> Selv om det nok ikke er meningnen, kan jeg da lige smide de direkte link
> her:

Hvis du tænker på om teksten bliver vist, så betyder det ikke noget for mig.

Jeg har dog fundet årsagen, og skrevet lidt om det i mit svar til Siri.

Stig Johansen

Fra : Stig Johansen

Dato : 28-11-08 05:49

Siri wrote:

> [...]
> line 6
>
> S....s osse! Det er sikkert supernuttede snapshots af et rødt flødehorn

Nu har jeg lige prøvet at undersøge sagen.

På usenet, og nyhedslæsere, er det standard at indkapsle (lange) links i <
og >, så man skriver:
<http://server.laaangt.link>
På den måde undgår man at lange links knækker.

Går man ind via http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk i stedet, kan jeg se at
systemet ikke fjerner det sidste >.

Linket indeholderderfor et tegn (>) for meget, som er årsagen til
serverfejlen.

Jeg ved ikke lige hvad jeg gør, hvis jeg ikke sætter <> omkring, så knækker
links på usenet, og hvis jeg gør, virker linket ikke fra hjemmesiden.

Man kan dog selv fjerne det sidste > i adresselinien.

Stig Johansen

Fra : Siri

Dato : 29-11-08 11:35

> [...]
> serverfejlen.
> Man kan dog selv fjerne det sidste > i adresselinien.

Tusind tak, Stig, det var dejligt med en forklaring, som kan bruges. Så
ved jeg det til en anden god gang
Hvor er han bare dejlig, ham Twix flødehorn, især der, hvor han nærmest
er væltet ud af brødkassen Det må man da kunne kalde 'et ordentligt
brød' af en kat - eller uordentlig
Skønne fotos, du lægger ud, tusind tak, og bliv endelig ved
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Stig Johansen

Dato : 29-11-08 12:00

Siri wrote:

> Det må man da kunne kalde 'et ordentligt
> brød' af en kat - eller uordentlig

Ssssh.. Siri, det er ikke altid moren skal vide hvad der foregår når hun
ikke er hjemme - eller refrasing:

Når musen er ude, spiller katten på bordet - eller hvad det nu hedder....

Stig Johansen

Fra : Stig Johansen

Dato : 29-11-08 12:14

Siri wrote:

> Hvor er han bare dejlig, ham Twix flødehorn, især der, hvor han nærmest
> er væltet ud af brødkassen Det må man da kunne kalde 'et ordentligt
> brød' af en kat - eller uordentlig

På en eller anden måde kommer jeg til at tænke på en tidlig ShubiDua sang,
hvor Bondesen synger:

Allerede som lille var jeg stor...
og
Min hånd var for stor til min lomme...

På samme måde, når Twix fandt ud af han ikke rigtig kunne være i de lille
kasse, kommer jeg til at tænke på:

"Min krop er for stor til brødkassen..."

Stig Johansen

Fra : Siri

Dato : 29-11-08 12:36

> Stig Johansen skrev:
> På en eller anden måde kommer jeg til at tænke på en tidlig ShubiDua sang,
> Med venlig hilsen
> Stig Johansen

Ja ja, når mor er ude....
Jeg har aldrig rigtig brudt mig om Shubidua af flere grunde, men af de
tidlige har jeg virkelig taget 'Karbad, baby' til mig og skrevet lidt om
på teksten, så den passer til mig
Hvis du vil se en anden stor, flot, rød missedreng, så kig ind på
www.catpaws.dk, og klik på Cubix....
Maxi-Garfield LOL
Med venlig hilsen
Siri, og potedask fra Lejon Leise, en ægte Garfield (rød exotic)
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Stig Johansen

Dato : 29-11-08 18:41

Siri wrote:

> Hvis du vil se en anden stor, flot, rød missedreng, så kig ind på
> www.catpaws.dk, og klik på Cubix....
> Maxi-Garfield LOL

Fandt ham (endelig) - og ham ville jeg nok også kalde 'flødehorn'.
Specielt det næstesidste billeder med teksten:
Underligt, jeg kunne godt være her for et par måneder siden
Minder mig lidt om Twix, da han var mindre/yngre.
Da vi fik ham, havde vi købt en kattehule til ham.

Han fyldte ikke meget i den, men efterhånden som han voksede, mente han
stadig han kunne ligge i den.

På et tidspunkt kunne han kun lige få kroppen ind, og alle 4 poter stak ud -
syn for guder, men desværre ikke noget billede.

Men griner stadig ved tanken

Stig Johansen