Så må de komme hjemmefra
Fra : Winther

Dato : 26-11-08 09:09

Så er vores hittekillinger store nok til at komme hjemmefra. Moderen til
dem mangler også nyt hjem.

http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=9544

--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : Tina.

Dato : 26-11-08 10:31

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse
> Så er vores hittekillinger store nok til at komme hjemmefra. Moderen til
> dem mangler også nyt hjem.
>
> http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=9544

Åh, suk! Hvis jeg kunne havde jeg snuppet en. De er super lækre.

Tina

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-11-08 12:48

In news:ggj05o$2usc$1@newsbin.cybercity.dk,
Winther <nobody@home.dk> typed:
> Så er vores hittekillinger store nok til at komme hjemmefra. Moderen
> til dem mangler også nyt hjem.
>
> http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=9544

Åhh altså, hvor er de skønne. De ligner min lille Mini. Især den med det
orange ved næseryggen. De bliver helt sikkert afsat, for hvem kan dog stå
for dem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 26-11-08 15:58

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> wrote in

> [...]
>

> Åhh altså, hvor er de skønne. De ligner min lille Mini. Især den
> med det orange ved næseryggen. De bliver helt sikkert afsat, for

Ja, godt man har besluttet ikke at få flere for hold da op hvor bliver
man blød i knæene af sådan nogle billeder

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Winther