noget i øjet
Fra : Martin Schou

Dato : 25-11-08 00:12

Hejsa
Min ene kat har vist noget i øjet for hun holder det halvt lukket hele tiden
og vasker det en del.
Har snart været sådan en uges tid.
Hvor længe skal jeg vente før jeg gør noget ved det?
Martin

Fra : lh

Dato : 25-11-08 06:59

Du skal ikke vente længere hvis det har varet en uge. Du skal få den til
dyrlæge. Hvis du selv har prøvet at få noget i øjet ved du hvor ubehageligt
det er, så få katten undersøgt. Der kunne eksempelvis også være kommet en
skade i øjet.

lh

Fra : Niels Peter Hansen

Dato : 25-11-08 13:15

"Martin Schou" <nospam@nu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tiden og vasker det en del.
> Har snart været sådan en uges tid.
> Hvor længe skal jeg vente før jeg gør noget ved det?

Så længe, det tager at ringe og få en tid hos dyrlægen ...

Niels Peter

Fra : Majbritt Haagensen

Dato : 26-11-08 11:13

Hej Martin..

dyrlæge - dyrlæge -dyrlæge ...en uge er alt for lang tid at vente :((

Gid bedring med katten
Majbritt