Hore&terrorist-huse m chipsFINDERmærkater
Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-08 04:49

Hore&terrorist-huse m chipsFINDERmærkater
Min smukke 21 årige datter er ikke længere servitrice på Jensens Bøfhus i
hendes mors by Hjørring, for byen er for lille til at have så mange
servitricer, så hun må tilbage til en større by.
Hvor er det noget pjat, at servering af mad skal værre alibi for, at rige
mænd smiler til og evt dater smukke piger, når de kunne finde sammen via
elektronik.
Det dyreste ludersted jeg har besøgt var Tuborgvej 16 i Hellerup, og det
var næsten så rationelt og strømlinet som bordellerne i Frankfurt og
Hannover på den tid, hvor man gik fra rum til rum og talte med de meget
afklædte piger (som hver havde sit rum, hvor de lå i deres seng og
diskuterede pris og andet) før man valgte en.
FINDERMÆRKATER var i min skoletid en aluminiums-ring man satte på svanens
ankel og udfra de ringmærkede svaner, der blev skudt af jægere, der gad
indlevere eller tilbagemelde, afsløredes svaners træk-vaner.
I min studietid slæbte hvalrosser et kilo batteri med sig på deres
vandringer over Sydpolen og zoologerne kortlagde udfra den batteridrevne
tunge radiosenders output.
I dag indskyder du et milligram programmeret silicium-chip i den
terroristmistænktes krop uden at han opdager det, og har du
mobilsendemaster nok i storbyen, så er han sikrere bestemt end pr GPS.
Er han i bil gennem Dyrehavens skov, så skal der enten være sender i
bilttaget, for at du kender hans færden, eller chipsen på ham skal linke til
andet grej.
Skibe , moler og bøjer, der ikke skal støde sammen har finder-mærkat, der
retningsbestemt og med lang tids mellemrum blinker til satelitten, så ikke
battterikraft opbruges unødigt, og skal særlig præcis overvågning ske, så
måske fjernstyrede fly(der via infrarrød holdes nær terrorobjektet) er
bindeled mellem dims-på-skurk og politistationen.
Kun fantasien sætter grænser.
Luderstedet sender til fyrenes mobiltelefon om, hvem der har vagt i aften og
meddeler dem disse pigers CV og foto,
og fyrene der er "på jagt" på stedet, får deres CV sendt til piger i
nabolaget, som måske så dukker op, fordi de kan se at ham, som hun måske
gerne vil have børn med, er på jagt efter kørvel den aften.
Jungs kollektive underbevidsthed er noget målrettet
åbent-og-bevidst-for-de-indviede og ikke om våsede arketyper.
Da jeg for tyve år siden ikke kunne finde min nøgle, anbefaledes jeg en
tikroners dims som gav bip-lyd fra det glemte nøgleknippe, når man klappede
med to hænder.
I dag køber man et papirmærkat, som sætttes på det, der let forglemmes, og
snart vil planter og dyr i naturen være mærkede så skovtursgæster med
zoologi og botanik interesse let kan finde, hvad gør spadsereturen
interessant for dem.

Kineserne kommer nok først med fornuftig, praktisk nyttiggørelse af
fremskridtene, fordi vor kultur har skabt blokader for rationel
kreativitet - finanskrisen p.t. giver bl.a. syg aversion mod konfuzianske
markedsmekanismer og aftalefrihed. Vor hysteriske forherligelse af
spontanitet og intuition er blandt - overgangs - problemerne.
Det er et skråplan, at de egosvage let falder for muslimagtige rutiner, men
husk at elektronik afgør intet - du har fri vilje - chips stiller blot
forslag.
Kineserne har penge at investere med og har knowhow på alle relevantte
felter og har produktions-grej parat og de er omstillings-parate. Derfor er
de på forkant.
At de også har finanskrise betyder ikke så meget. Man skal være stor for at
gøre noget effektivt ved store tanker. DET er