iPhone: skifte selskab efter de 6 måneder
Fra : Kostas

Dato : 26-11-08 15:59

Den 12/1 er bindingsperioden heldigvis slut hos Telia.

Men hvilket selskab skal man skifte til. Jeg har fundet frem til at Telmore
har et frit data abonnement til 199 om måneden. Er der andre man skal
overveje ?

Jeg går ud fra man med det samme får en kode til at låse iPhonen op når
perioden er slut. Selvfølgelig ved at ringe til dem. (hvis de nogensinde
tager telefonen....)

mvh

Kostas

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 26-11-08 17:48

"Kostas" <ingenspamtilmigtak@ellersbliverjegtræt.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg går ud fra man med det samme får en kode til at låse iPhonen op når
> perioden er slut. Selvfølgelig ved at ringe til dem. (hvis de nogensinde

Du går bare ned i den nærmeste telia butik og får dem til at klare det, du
behøver jo ikke at fortælle dem at det er fordi du agter at skifte selskab
at du gerne vil have den låst op.

Kim

Fra : Kim

Dato : 26-11-08 23:13

"Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> behøver jo ikke at fortælle dem at det er fordi du agter at skifte selskab

Hvo'f skulle man ellers ha' den låst op ?

Mvh, Kim

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 27-11-08 01:06

Kim wrote:
> "Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvo'f skulle man ellers ha' den låst op ?
>
> Mvh, Kim

Nej det er rigtigt, man kan jo ikke fortsætte sit alm. telia abonnement
og samtidig have brug for at sætte et andet simkort i telefonen nogen
gane...

Fra : Bo Meyer

Dato : 09-12-08 15:48

Kim Schmidt Wind wrote:

> Du går bare ned i den nærmeste telia butik og får dem til at klare det,
> du behøver jo ikke at fortælle dem at det er fordi du agter at skifte
> selskab at du gerne vil have den låst op.

Åh nej, det er lidt anderledes (har været igennem det for 500 kr.). Du
ringer til Telia, de spørger om forskellige ting bla. dit imei nummer;
herefter får du en SMS om, at nu skal du gendanne telefonen i iTunes,
hvorefter er den oplåst.

Mvh./Bo