Nokia E51, Musikafspiller og opdatering af~
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 26-11-08 10:10

Hej

Jeg har for et par siden opdateret min firmware i min Nokia E51.

Derefter var jeg inde på min telefon og slette alt musik på SD kortet.
Jeg laver derefter en

Ind i "Musikafspiller", tryk på "Valg", vælg "Musikbibliotek",
vælg "Opdater bibliotek".

Derefter havde jeg 0 numre i min liste.

Jeg har så kopieret noget musik over igen.
Igen udført

Ind i "Musikafspiller", tryk på "Valg", vælg "Musikbibliotek",
vælg "Opdater bibliotek".

Men jeg få simpelthen ikke en skid ind.
Jeg kan manuelt gåind og finde numrerne, og afspille dem.
Men ikke vi musikbibliotek.

Har googlet og kan se andre har haft det samme problem, men ikke kunne finde en løsning.

Noget I kender noget til ?

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : JYH

Dato : 26-11-08 14:47

Michael Vilhelmsen wrote:

> [...]
> vælg "Opdater bibliotek".
>

> Men jeg få simpelthen ikke en skid ind.
> Jeg kan manuelt gåind og finde numrerne, og afspille dem.

Har ikke haft problemet - foretrækker dedikerede MP3-afspillere
Men er dine musiknumre "tagget" rigtigt?
Hent det gratis og gode Mp3tag her: http://www.mp3tag.de/en/

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 27-11-08 09:02

JYH explained on 26-11-2008 :

> Har ikke haft problemet - foretrækker dedikerede MP3-afspillere

Oss mig - men det hænder jeg kun har mobil ved hånden og så er det fin i en håndevending

> Men er dine musiknumre "tagget" rigtigt?
Jeps.
Det er jeg altid meget omhyggelig med.

> Hent det gratis og gode Mp3tag her: http://www.mp3tag.de/en/
Afprøver det da lige - Gratis programmer er altid gode at have ...

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen