Nokia E51 og musik
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 24-11-08 15:39

Hej

Har en Nokia E51.
Den er med et 2Gb SD kort i.

Jeg har haft en del musik på den, men har lige slettet det hele.

Dog kan jeg via musikafspilleren stadigvæk se alle kunsterne mm.
Men selvfølgelig kan den ikke afspiller numrerne.

Det er ligesom om den mangler at opdatere sin liste ...

Hvad gør jeg lige (forkert) ?

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : JYH

Dato : 24-11-08 16:05

Michael Vilhelmsen wrote:
> [...]
> Men selvfølgelig kan den ikke afspiller numrerne.
>
> Det er ligesom om den mangler at opdatere sin liste ...

På min Nokia 6300 gøres det sådan:
Ind i "Musikafspiller", tryk på "Valg", vælg "Musikbibliotek",
vælg "Opdater bibliotek".

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 25-11-08 09:37

JYH expressed precisely :

> På min Nokia 6300 gøres det sådan:
> Ind i "Musikafspiller", tryk på "Valg", vælg "Musikbibliotek",
> vælg "Opdater bibliotek".

Smukt takker.

Samme her

--