? øresnegl -
Fra : Ukendt

Dato : 24-11-08 08:39

Er der nogen der har fingeren på pulsen mht øresnegl til mobiler. Her tænker
jeg primært på Jabras produkter.

Jeg overvejer at købe en ny da min er forsvundet.

Har Jabra noget nyt på vej ? Hvad er det ypperste hos Jabra mht taletid og
komfort ?

Håber at få et par meldinger -

Per

Fra : Kim

Dato : 24-11-08 10:36

" - snabelA punktum" <pkcscanboatcom> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg overvejer at købe en ny da min er forsvundet.
>
> Har Jabra noget nyt på vej ? Hvad er det ypperste hos Jabra mht taletid og

Jeg har prøvet Jabra. Men jeg kan ikke lide at have en snegl stikkende
ind i øret. Derfor benytter jeg Motorolas H700 og H800. De sidder
udenpå øret og er ret behagelige.

Mvh, Kim

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-08 15:34

> Jeg har prøvet Jabra. Men jeg kan ikke lide at have en snegl stikkende
> ind i øret. Derfor benytter jeg Motorolas H700 og H800. De sidder
> udenpå øret og er ret behagelige.
> Mvh, Kim

ok - det synes jeg så ikke er noget problem. Jeg har så også lige bestilt et
Jabra igen - det blev så en JX20 denne gang.

per