2577 ?
Fra : Kim

Dato : 23-11-08 13:21

Hvis man installerer et program, f. eks. Tomtom på en mobiltelefon
med Windows Mobile, ligger der et program kaldet autorun.exe i mappen
2577. Fint nok... Men hvis jeg vil have et andet program installeret der vil
lægge en fil med samme navn i en mappe med samme navn, hva' så ?

--
Kim

Fra : Elmer Fjort

Dato : 23-11-08 20:53

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil
> lægge en fil med samme navn i en mappe med samme navn, hva' så ?

Jeg mener ikke at programmet bruger mappen til noget andet end under
installationen.

Prøv at omdøbe mappen til noget andet, og se om programmet kan køre med
det omdøbte bibliotek.

Elmer

Fra : Kim

Dato : 23-11-08 21:50

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i meddelelsen

> Jeg mener ikke at programmet bruger mappen til noget andet end under
> installationen.
>
> Prøv at omdøbe mappen til noget andet, og se om programmet kan køre med
> det omdøbte bibliotek.

Jo, hvis Autorun fjernes eller omdøbes, kører Tomtom ikke...
Ikonet til programmet bliver simpelthen væk...

Mvh, Kim

Fra : Elmer Fjort

Dato : 24-11-08 10:32

> "Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i meddelelsen

> Jo, hvis Autorun fjernes eller omdøbes, kører Tomtom ikke...
> Ikonet til programmet bliver simpelthen væk...

Jeg har lige forsøgt at omdøbe bibliotektet 2577 til 2577a og det
fungerer stadig.

Elmer

Fra : Kim

Dato : 24-11-08 11:01

> Jeg har lige forsøgt at omdøbe bibliotektet 2577 til 2577a og det
> fungerer stadig.

Tak for tippet Elmer. Det vil jeg fosøge.

Mvh, Kim