Blå lys-diode blinker pludseligt -Nokia N7~
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-08 20:23

Hej.

Min venindes N73 er begyndt at opføre sig underligt. Der er en blå lys-diode
over skærmen som er begyndt at blinke.

Nogen som ved hvad det er?

Jeg kender desværre ikke selv til Nokias telefoner...smil

mvh

Jesper

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 22-11-08 20:58

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Min venindes N73 er begyndt at opføre sig underligt. Der er en blå
> lys-diode over skærmen som er begyndt at blinke.

Bluetooth er slået til, slå det fra vis det ikke bruges !

--
ad

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-11-08 22:02

> Min venindes N73 er begyndt at opføre sig underligt. Der er en blå
> lys-diode over skærmen som er begyndt at blinke.
>
> Nogen som ved hvad det er?
>
> Jeg kender desværre ikke selv til Nokias telefoner...smil

Indstillinger >> Telefon >> Dvaletilstand >> Fra

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-08 23:32

> [...]
> lys-diode over skærmen som er begyndt at blinke.
>
> Nogen som ved hvad det er?
>
> Jeg kender desværre ikke selv til Nokias telefoner...smil

Tak for hjælpen.

Har fået at vide at problemet er løst.

mvh

Jesper