N79 - tilføje adresser
Fra : Karsten Jensen

Dato : 19-11-08 17:24

Hvordan tilføjer man adresser til ens kontakter i Nokia N79?

Kan det passe denne tlf. ikke har smileys?

Fra : Jan Riber

Dato : 19-11-08 23:22

"Karsten Jensen" skrev i meddelelsen

> Hvordan tilføjer man adresser til ens kontakter i Nokia N79?

På min Nokia N73 med Symbian 60 software, skal man åbne den
enkelte kontakt, hvorefter man trykker valg -> Rediger -> Tilføj
detalje. Derefter skulle der være frit valg på ale hylder.

> Kan det passe denne tlf. ikke har smileys?

Min har ingen smileys. Så måske et ja.

Vh Jan

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-11-08 12:56

On Wed, 19 Nov 2008 23:22:02 +0100, "Jan Riber"
<j_riberFJERN@DETTEhotmail.com> wrote:

>På min Nokia N73 med Symbian 60 software, skal man åbne den
>enkelte kontakt, hvorefter man trykker valg -> Rediger -> Tilføj
>detalje. Derefter skulle der være frit valg på ale hylder.

Har fundet det nu - bare lidt mere besværligt end på min gamle Nokia
6300

>Min har ingen smileys. Så måske et ja.

Har set man kan få tilføjelsesprogrammer som desværre gør man skal
åbne et ekstra program for at få smileys ind i sms'en. Nogle
programmer kræver at modtageren også har programmet

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-11-08 23:54

Karsten Jensen wrote:

> Kan det passe denne tlf. ikke har smileys?

Nokia-telefoner baseret på S60 platformen (inkl E og N serien)
understøtter ikke smileys...

Til gengæld kan de oplæse navnet på den der ringer, sammen med ringetonen :)

Fra : BorreBoy

Dato : 21-11-08 09:15

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i meddelelsen

> Nokia-telefoner baseret på S60 platformen (inkl E og N serien)
> understøtter ikke smileys...

Vil det sige man ikke kan lave eller se en smiley i en sms? Var lige ved at
bestille en N79, men hvis den ikke kan lave/vise smileys, synes jeg ikke den
er interessant.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-11-08 12:58

On Fri, 21 Nov 2008 09:15:26 +0100, "BorreBoy" <thomasXXX@borre.in>
wrote:

>Vil det sige man ikke kan lave eller se en smiley i en sms? Var lige ved at
>bestille en N79, men hvis den ikke kan lave/vise smileys, synes jeg ikke den
>er interessant.

Du kan godt lave den, den bliver bare ikke vist grafisk.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-11-08 12:57

On Thu, 20 Nov 2008 23:53:53 +0100, Esben von Buchwald
<find.mig@paa.google> wrote:

>Nokia-telefoner baseret på S60 platformen (inkl E og N serien)
>understøtter ikke smileys...
>
>Til gengæld kan de oplæse navnet på den der ringer, sammen med ringetonen :)

Det lyder bare mere underholdende end informerende når "Ellen" skal
læse dansk.

Fra : Max

Dato : 21-11-08 13:58

Hej Karsten

> Det lyder bare mere underholdende end informerende når "Ellen" skal
> læse dansk.

Det er så fordi du ikke har lyttet nok til hende, ellers kan du jo
bare anskaffe dig en Ida, hun taler nemlig rigtig pænt.

--
Mvh Max

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-11-08 00:32

On Fri, 21 Nov 2008 13:57:50 +0100, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Det er så fordi du ikke har lyttet nok til hende, ellers kan du jo
>bare anskaffe dig en Ida, hun taler nemlig rigtig pænt.

Har anskaffet mig en "Mette" - men har ikke lyttet til hende endnu