Sync fælles kalendere???
Fra : Henrik 8600

Dato : 18-11-08 21:41

Hvordan Syncroniserer man (Min Kvinde og jeg) vores kalendere?

Vi har begge SonyEricsson telefoner, kan man bruge SyncML, og hvad er det?

Vi har også begge PC og Mac...

Favorit programmet til kalender er iCal...

Det skal være sådan at nye aftaler bliver Sync'et videre til den anden
telefon og til Kalenderprogrammet....

Nogen gode ideer???

Mvh Henrik, Silkeborg

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 18-11-08 23:49

Henrik 8600 wrote:
> Hvordan Syncroniserer man (Min Kvinde og jeg) vores kalendere?

Skal i have ALLE aftale i begge telefoner?
Eller kun udvalgte?

> Vi har begge SonyEricsson telefoner, kan man bruge SyncML, og hvad er det?

Slå syncml op?

JonB

Fra : Henrik 8600

Dato : 20-11-08 20:20

Det er ALLE aftaler.....

Hvordan gør man det?

Mvh Henrik

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-11-08 09:53

Henrik 8600 wrote:
> Det er ALLE aftaler.....

Så din kone skal også se dine private aftaler med drengene?

> Hvordan gør man det?

Skal i også have fælles kontakter?

Hvis i nu oprettede en fælles mobileme som jeres ical syncede med og så syncede jeres telefoner med ical?

Evt. kan jeres mobiler synce direkte med en fælles kalender på nettet.

Fra : Henrik 8600

Dato : 21-11-08 22:05

Cool idé men kalenderen kan gøre det....

Hvor kan der synces med en gratiskalenderservice på nettet, har du evt et
par eksempler på det?

Mvh Henrik og Konen