link i thunderbird
Fra : claus

Dato : 24-11-08 09:23

Hej.
Jeg kan ikke få links til at virke i thunderbird. Jeg har sat default
browser (firefox) i kcontrol - kde komponenter - komponentvælger.

Min standardbrowser er firefox 32bit som jeg har installeret manuelt i
/home/user da jeg ikke kunne få netbank til at virke i 64 versionen.

suse 11. x86_64

Er der en der kan hjælpe?

Mvh Claus

Fra : Mogens Dybæk Christ~

Dato : 24-11-08 22:13

claus <brev@linuxwaves.com> writes:

> [...]
>
> Min standardbrowser er firefox 32bit som jeg har installeret manuelt i
> /home/user da jeg ikke kunne få netbank til at virke i 64 versionen.

Fra min dagbog: Feb 18, 2008 Links i Thunderbird fikset efter tip i
fejldatabasen. Skulle tilføjes entry network.protocol-handler.app.http
i Edit->Preferences->Advanced->General, Config Editor.

--
Mogens Dybæk Christensen
e-mail mdc at mail dot tele dot dk