MS Windows
briani 27239
Undertekster i Mediacenter
Fra : Fritz Holtze

Dato : 24-11-08 21:22

Hej

Jeg har et problem med at få undertekster på tv i Windows Mediacenter.

Jeg har en Medion pc og bruger Vista home
TV kanalerne viser fint nok, men underteksetr til feks. svenske film
ville være rart.

I indstillinger DVD er der noget om <undertekster for hørehæmmede>,
ingen af de mulige indstillinger giver tekststrenge på skærmen.

Er der andre steder at skrue på?

Mvh/

Fritz Holtze

Fra : Simon

Dato : 26-11-08 03:48

Fritz Holtze (slet ZQV8A) skrev:
> [...]
>
> I indstillinger DVD er der noget om <undertekster for hørehæmmede>,
> ingen af de mulige indstillinger giver tekststrenge på skærmen.

Nej - desværre ikke - har selv dette problem,
så derfor bruger jeg ikke MC.
Brug hellere et andet program.
Der findes f.eks. Cyberlinks power cinema v. 5, som
jeg selv bruger - måske er er der kommet nyere version.
Ellers er der også et andet godt(gratis) program, der hedder
Media Portal - kan hentes her:
http://www.team-mediaportal.com/

mvh
simon