Web interface på printer
Fra : Lene Larsen

Dato : 21-11-08 17:36

Jeg har købt en Brother printer MFC 6490C, men kan ikke tilgå den på dens IP
adresse.
Alle de printere jeg har set har man kunne konfigurerer via et webinterface
som jeg tilgår i
IE på printerens IP adr.
Er der en en her der har kenskab til om MFC 6490C ikke har den mulighed via
netværket?

Mvh

Lene.

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 22-11-08 21:31

"Lene Larsen" skrev i en meddelelse
> [...]
> webinterface som jeg tilgår i
> IE på printerens IP adr.
> Er der en en her der har kenskab til om MFC 6490C ikke har den mulighed

Hej Lene

Hvis den har et netkort, burde den kunne tilgåes i et webinterface.

Du har tilsluttet den dit netværk? Og ikke blot med USB kabel på en
enkelt maskine...

Hvis den er tilsluttet netværket, kan du prøve at at installere den
medfølgende software. Der er noget der hedder "Bradmin" tror jeg. Det er
Brothers software til at administrere printservere. Måske kan webinterfacet
aktiveres derfra...

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Lene Larsen

Dato : 24-11-08 17:48

Hej Martin,

Ja den er på net og jeg kan pinge den på dens IP, jeg kan også konfigurerer
den via det software
du nævner, det undrede mig bare at man ikke kan komme på den via IE og port
80.
Tror det er sikkerhedsmessigt at det er blever fjernet, men vil kikke lidt i
opsætningen for at se
om man mons tro kan få den til det, hvis man ønsker det.

Lene

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-11-08 22:02

Lene Larsen wrote:

> Tror det er sikkerhedsmessigt at det er blever fjernet, men vil kikke lidt i

Prøv via hhtps i stedet...

Jesper Poulsen