Hvordan kunne du gøre det ?
Fra : Lone Sørensen

Dato : 25-07-01 18:38

Jeg har lige læst et indlæg/historie på DKKs hjemmeside,
http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/dokument.nsf/6a59ffe870df4617c125
69ba0046ad8e/af2e05635852b70ec1256a8f0027821d?OpenDocument

prøv at se på ovennævnte link.

Eller gå ind på http://www.dansk-kennel-klub.dk
Klik på sidste nyt på forsiden, og klik på Hvordan kunne du gøre det ?

Min reaktion var ganske overraskende. Jeg sad inde på arbejde og begyndte at
t...
Det var pinligt, men sandt.

Kærligst Lone

Asasara Border Collies http://www.asasara.dk
Lones hjemmeside http://hjem.get2net.dk/lones

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-07-01 19:00

Har ikke ord.........
Hvor det da gjorde mig trist........

Joan

Fra : x Vuf x

Dato : 25-07-01 19:47

Wed, 25 Jul 2001 20:00:29 +0200, Joan Frederiksen wrote:

>Har ikke ord.........
>Hvor det da gjorde mig trist........

Åhhhhhh.......Det er ikke til at bære...

--
Mvh Sonja kennel@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : Michael - DK

Dato : 26-07-01 07:20

Ja, her sidder man så som en voksen mand og får tårer i øjnene.

Michael

Fra : Bettina

Dato : 26-07-01 07:28

puhha, det er da ikke til at bære
sidder lige med tårer i øjnene og kigger fortabt ud af vinduet.

Bettina

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 26-07-01 08:18

"Bettina" <pruehs@mocka.dk> skrev i en meddelelse
> puhha, det er da ikke til at bære
> sidder lige med tårer i øjnene og kigger fortabt ud af vinduet.

tja mine tårer bliver ikke bare i øjnene ... de triller i en stadig
strøm ned ad kinderne ... det kunne jo have været min Wupper der havde
oplevet dette ...så begge tøser får lige et ekstra nus og et par ord

Havengoddaghils fra Ami

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 26-07-01 09:07

snøft!

--
-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 26-07-01 08:45

....Snøft....

jeg ville ønske at jeg kunne redde alverdens kasserede hunde.....

Tina

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 26-07-01 09:08

"Tina Holtz Uhre" <lily@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> ...Snøft....
>
> jeg ville ønske at jeg kunne redde alverdens kasserede hunde.....
>
> Tina

ja det ønske tror jeg mange af os har .... men det lader sig jo
desværre ikke gøre ...

havengoddaghilsfra Ami

Fra : Lina Kugge

Dato : 26-07-01 09:19

Jeg fatter ikke at der findes mennesker, der bare sådan lige kan høvle deres
bedste ven ud til højre! Efter at have læst den, var der kun en ting der
hjalp på mig: Jeg brølede ned i øjles pels, for det bliver en kold dag i
helvede før det overgår hende - min bedsteste ven i hele verden.

Lina

--

COWBOYS DO IT ALL
Sooner or later...

Fra : Søren Petersen

Dato : 26-07-01 12:36

Det er en god fortælling - og rørende. Men da jeg er en mand, begyndte jeg
selvfølgelig ikke at tude, hehe (men det var da tæt på en tåre)

Jeg må indrømme at den sætter tankerne igang, om hvordan man selv engang
imellem kan have en tendens til at tilsidesætte det kære dyr. Den er skrevet
rigtig godt og kommende hundeejere ville have godt af at læse den (selvom
den er ret sørgerlig), da man virkelig kommer til at tænke over sagerne.

Jeg holder dog så meget af hunden, at hvis et job krævede at jeg flyttede et
sted hen, hvor man ikke måtte holde hund...... tjae, så meget
karrieremenneske er jeg heller ikke, så jeg ville finde noget andet.
Desuden, hvor ville ting da blive kedeligt uden den dejlige partner, som er
skyld i en masse glæde (og masser af frisk luft ......)

Med venlig hilsen og hundetanker

Søren og Timi

Fra : x Vuf x

Dato : 26-07-01 14:50

Thu, 26 Jul 2001 13:36:02 +0200, Søren Petersen wrote:

>Det er en god fortælling - og rørende. Men da jeg er en mand, begyndte jeg
>selvfølgelig ikke at tude, hehe (men det var da tæt på en tåre)

Nååååå?

> [...]
>Desuden, hvor ville ting da blive kedeligt uden den dejlige partner, som er
>skyld i en masse glæde (og masser af frisk luft ......)

Hvis bare mange flere, havde den indstilling...

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Fra : Kosmonauten

Dato : 27-07-01 17:01

Hej Lone,
tak for linket til dette fremragende indlæg.
Jeg selv er lige så hård som blød nougat, så klumpen i halsen var der skú!
Laika fik lige en ekstra knuser efter jeg havde læst det.
Indlægget er fuldt på højde med George Vest's "Hyldest til en hund".
Og lad os ikke glemme disse vise ord fra Kaj Munk:
"Bare en hund", er der mennesker, der siger.
Er det "bare", at et andet liv har sluttet sig til mit,
at en hale klapper i gulvet af glæde ved at høre min stemme,
at en snude fortroligt stikker sig ind i min hånd,
at to øjne røber mig verdener af tillid og hengivenhed?

Med masser af varme hilsener til alle 2+4 benede.
Martin & Laika

Fra : Lina Kugge

Dato : 27-07-01 17:07

[...]

Enig, og hvor smukt formuleret!