Hotmail
Fra : Bo

Dato : 26-11-08 04:23

Hej,

Jeg har mistanke om at min hotmail konto bliver læst af andre/anden. Inden
jeg ændrer min adgangskode vil jeg lige prøve at finde ud af hvem/hvorfra

1.
Er det muligt på sin hotmail konto at se hvornår man sidste gang har været
logget ind ?

2.
Er det muligt at se fra hvilken ip adresse der har logget ind sidst ?

mvh

Klaus

ps.: Hvis det er det forkerte sted at poste et sådan spørgsmål så håber jeg
nogen kan guide mig videre

Fra : Carl Drud

Dato : 26-11-08 19:16

"Bo" <nej@daikke.dk> writes:

> ps.: Hvis det er det forkerte sted at poste et sådan spørgsmål så håber jeg
> nogen kan guide mig videre

Gruppen her er for mail+news programmer. Prøv evt i gruppen:

--
Carl

Fra : Viktor Andersen

Dato : 26-11-08 19:43

Tjah, hvis ikke hotmail er et mail program, så ved jeg ikke, hvad det er!

Viktor

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-11-08 20:05

Viktor Andersen skrev:

> Tjah, hvis ikke hotmail er et mail program, så ved jeg ikke, hvad det er!

Det er en mailserver.

--
Bertel

Fra : Carl Drud

Dato : 26-11-08 20:06

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> writes:

> "Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev...

> Tjah, hvis ikke hotmail er et mail program, så ved jeg ikke, hvad det er!

Webmail, du bruger din browser til at læse/skrive mail ikke dit mailprogram.

--
A. No.
Q. Does top-posting make sense?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-11-08 21:30

Carl Drud <carl.drud@gmx.com> skrev :

>Webmail, du bruger din browser til at læse/skrive mail ikke dit mailprogram.

Behøver man da ikke, jeg brugte tidl. Outlook Express og nu
Windows Live Mail til min Hotmail.
--
Kerim

Fra : Per H

Dato : 26-11-08 22:46

On Wed, 26 Nov 2008 19:16:16 +0100, Carl Drud <carl.drud@gmx.com>
skrev:

>Gruppen her er for mail+news programmer. Prøv evt i gruppen:

Den stakkels mand, Han blver kastet rundt.

per

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 26-11-08 23:32

Bo skrev:
> [...]
> logget ind ?
>
> 2.
> Er det muligt at se fra hvilken ip adresse der har logget ind sidst ?

Næppe. Hvis du har givet dit password til andre eller brugt et svagt kan
du gætte. Hotmail ville formentlig kunne se det, men prøv om de gider.

> ps.: Hvis det er det forkerte sted at poste et sådan spørgsmål så håber jeg
> nogen kan guide mig videre

Det har det ikke skortet på og Hotmail er da heller ikke et program i
denne gruppes forstand. På den anden side tror jeg heller ikke der er
mere passende grupper. Andre mailservere har jo også webmail. Hvis det
var dit eget domæne hos din egen ISP og du havde et
administrationsinterface kunne det være.

--
Niels

Fra : Lars E. P.

Dato : 27-11-08 08:43

Wed, 26 Nov 2008 04:22:56 +0100, skrev "Bo" <nej@daikke.dk> :

>Hej,
>
>Jeg har mistanke om at min hotmail konto bliver læst af andre/anden. Inden
>jeg ændrer min adgangskode vil jeg lige prøve at finde ud af hvem/hvorfra

Hvorfor har du den mistanke?

Hilsen Lars