Kan ikke se vedhæftet fil i Microsoft Outl~
Fra : jfrlis@webspeed.dk

Dato : 24-11-08 04:10

Jørgen Rützou

Hej

Jeg har et problem med at sende mail med en vedhæftet til. Modtageren
får
mailen men ikke den vedhæftede til!? de kan på størrelsen af mailen se
at
der må være en vedhæftet fil, men de kan altså ikke se den. Det er
ikke
alle, men altid de samme, der ikke kan se den vedhæftede fil.

Det er Microsoft Outlook 2003 jeg bruger og se mail-modtageren på
"meddelelseskilden"
i mailen står der:

jeg håber mit problem er til at forstå og nogen kan hjælpe mig, på
forhånd
tak

Fra : Ole C

Dato : 24-11-08 13:45

jfrlis@webspeed.dk skrev blandt andet:

> [...]
> ikke
> alle, men altid de samme, der ikke kan se den vedhæftede fil.

Det er sandsynligvis ikke dig, men modtagerne, der har et problem - for
eksempel at de har blokeret for vedhæftede filer.
Hvis vedkommende bruger Outlook Express eller Windows Mail, kan de fjerne
markeringen i "Tillad ikke, at vedhæftede....." under
Funktioner>Indstillinger>Sikkerhed.

> Det er Microsoft Outlook 2003 jeg bruger og se mail-modtageren på
> "meddelelseskilden"
> i mailen står der:

Øh - hvad står der?

> jeg håber mit problem er til at forstå og nogen kan hjælpe mig

- men som sagt ligger "fejlen" med stor sandsynlighed hos modtagerne.

--
vh
Ole C

Fra : Max

Dato : 24-11-08 17:21

Hej

> alle, men altid de samme, der ikke kan se den vedhæftede fil.

Prøv at zippe filen til dem.

--
Mvh Max

Fra : jfrlis@webspeed.dk

Dato : 24-11-08 16:38

Fra : Ildhund

Dato : 27-11-08 04:44

<jfrlis@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> kan altså ikke se den. Det er ikke alle, men altid de samme, der
> ikke kan se den vedhæftede fil.
> Det er Microsoft Outlook 2003 jeg bruger ...

Dette sker fordi du sender i RTF-format. Prøv at ændre til enten ren
tekst eller HTML. Dem der kan se dine vedhæftede filer bruger
Outlook også, de andre noget andet. Se fx her:
http://www.pchell.com/support/winmaildat.shtml
--
Ildhund

Fra : jfrlis@webspeed.dk

Dato : 27-11-08 05:00

On 27 Nov., 04:43, "Ildhund" <jn...@removemsn.com> wrote:
> [...]
>
> Dette sker fordi du sender i RTF-format. Prøv at ændre til enten ren
> tekst eller HTML. Dem der kan se dine vedhæftede filer bruger

Hej Ildhund

Jeg sendte godt nok i HTML format, men jeg prøvede så at rette det til
alm. tekst, den person som jeg har brugt som prøve, han bruger Winmail
i Vista.
Men ikke desto mindre så fik han min mail med vedhæftet fil for første
gang efter utrolig prøve mails.

Du skal have tusind tusind tak for dit tips.

M.v.h.

Jørgen Rützou