Ekstra adresse i hotmail eller gmail?
Fra : Erik K.

Dato : 21-11-08 15:49

Jeg overvejer at skifte fra TDC til Fullrate, hvorved jeg sparer en hel del
penge.
Imidlertid har Fullrate ikke noget mailprogram, og jeg må derfor nøjes med
mine nuværende ekstra adresser i hhv. hotmail og Gmail. - Imidlertid vil jeg
også gerne have en mailadresse til min kone der, men hvordan gør jeg det?? -
Og er det i det hele taget muligt, når posten skal gå ind på samme konto?

Mvh
Erik

Fra : M.N.

Dato : 21-11-08 16:06

"Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> det?? - Og er det i det hele taget muligt, når posten skal gå ind på samme

Du opretter bare en mail gmail til konen, og laver en konto til hver i dit
mail program.
Vejledning til opsætning til forskellige programmer findes i gmail's
webinterface.

Mogens

Fra : Erik K.

Dato : 21-11-08 23:00

Tak for svaret. - Jeg sendte en invitation til min kone og klarede selv det
fornødne, så nu er det på plads!
Herefter kan jeg roligt skifte til Fullrate, hvorved jeg sparer over 200 kr.
pr. måned for en højere hastighed og fri bredbåndstelefoni!
- Hvad der er sparet er som bekendt tjent!

Hilsen
Erik

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 21-11-08 23:27

On Fri, 21 Nov 2008 22:59:47 +0100, "Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk>
wrote:

> [...]
>pr. måned for en højere hastighed og fri bredbåndstelefoni!
>- Hvad der er sparet er som bekendt tjent!

Du behøver ikke invitationer mere. Du kan tilmelde dig direkte lige
under hvor du logger dig ind.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : -=JF=-

Dato : 22-11-08 00:29

Poul Erik Lindaa skrev:

> Du behøver ikke invitationer mere. Du kan tilmelde dig direkte lige
> under hvor du logger dig ind.

Nemlig ja - og alligevel har de ikke fjernet invitationer fra
brugerfladen. Jeg har stadig 89 invitationer liggende, og har haft det i
et par år efterhånden.

Smart nok at man kan invitere. Jeg undrer mig bare over at der stadig
står et begrænset antal invitationer. Og så er jeg da også lidt spændt
på om de nogensinde kommer ud af beta

--
Mvh. John

Life is what happens to you while you're busy making other plans.
(John Lennon)

Fra : M.N.

Dato : 22-11-08 10:22

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> et begrænset antal invitationer. Og så er jeg da også lidt spændt på om de

Beta er jo så dejligt uforpligtende.

Mogens