Haynes til DT125 LC fra ´85...
Fra : Benjamin

Dato : 17-11-08 10:00

.... eller deromkring. Er med YPVS og ligger i tusind stumper. Så kunne
godt bruge lidt hjælp fra Haynes.

Nogen der har en manual liggende jeg må låne / købe?

Bor i København med betaler gerne porto frem og tilbage hvis jeg kan
låne den, evt bare nogle dage til at lave en kopi.

Vh Benjamin

Fra : Grunnet

Dato : 17-11-08 18:13

> [...]

>Bor i København med betaler gerne porto frem og tilbage hvis jeg kan
>låne den, evt bare nogle dage til at lave en kopi.

Har du prøvet på biblioteket, har de den ikke hjemme kan de måske skaffe den
hjem til dig

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : dots

Dato : 17-11-08 18:28

"Benjamin" <skateyoung@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

****

Prøv på www.dormck.dk i gæsteforum.
Derinde kører de cykler stadigvæk og er kult

dots

Fra : Leif

Dato : 17-11-08 18:55

"Benjamin" <skateyoung@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
.... eller deromkring. Er med YPVS og ligger i tusind stumper. Så kunne
godt bruge lidt hjælp fra Haynes.

Nogen der har en manual liggende jeg må låne / købe?

=====================

Kan du bruge en DT 175 fra '92 i PDF sender du mig en mail på lp@siemens.com
så sender jeg den til dig i morgen

Mvh, Leif

Fra : Benjamin

Dato : 17-11-08 12:10

On 17 Nov., 18:12, "Grunnet" <ne...@slet-disse-ord-besked.com> wrote:

> Har du prøvet på biblioteket, har de den ikke hjemme kan de måske skaffe den
> hjem til dig

De har kun DT125R. Kan sikkert bruge det meste, men ville helst have
den rigtige version hvis det var muligt.

Fra : Thore Jensen

Dato : 17-11-08 20:24

Benjamin skrev:

> De har kun DT125R. Kan sikkert bruge det meste, men ville helst have
> den rigtige version hvis det var muligt.
Jeg mener at de motormæssigt er ens. DT125R er blot højere og noget
andet gejl..

Thore

Fra : N/A

Dato : 17-11-08 20:24

Fra : Thore Jensen

Dato : 17-11-08 20:26

Benjamin skrev:
> ... eller deromkring. Er med YPVS og ligger i tusind stumper. Så kunne
> godt bruge lidt hjælp fra Haynes.
>
> Nogen der har en manual liggende jeg må låne / købe?

http://butik.kosters.dk/reparationsbger-40/2-hjulere-43/yamaha-66/haynes-rd-dt125lc-1982-1987-476.html

Thore

Fra : Arvid Lövik

Dato : 18-11-08 18:08

Benjamin skrev:
> [...]
>
> Bor i København med betaler gerne porto frem og tilbage hvis jeg kan
> låne den, evt bare nogle dage til at lave en kopi.

Fra 1988 med mer her :
http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=18&t=1190&p=218517

Hvis nå den kan brukes....også for en mengde andre MC'er

Mvh
Arvid

Fra : oz3bto

Dato : 20-11-08 04:01

[...]

________________________--

Køsters motorbogshandel i Randers er svart på dine bønner.. Findes der en
bog om motoren så har han den eller kan få den hjem

Tager sjældent mere som 2-3 dage så ligger den i postkassen

Fra : Benjamin

Dato : 21-11-08 05:36

On 20 Nov., 04:01, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:

> Køsters motorbogshandel i Randers er svart på dine bønner.. Findes der en
> bog om motoren  så har han den eller kan få den hjem
>
> Tager sjældent mere som 2-3 dage så ligger den i postkassen

Tak, Thore linkede til Køsters for et par dage siden. Anskaffer mig
den derfra!

http://butik.kosters.dk/reparationsbger-40/2-hjulere-43/yamaha-66/haynes-rd-dt125lc-1982-1987-476.html

Kan se ud af vinduet jeg skal have monteret snedæk på

God weekend. Benjamin

Fra : Leif

Dato : 22-11-08 19:10

"Peter Dzougov" <peter_dzougov@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har et indkøbskatalog til DT 125 i pdf

Må jeg få en mail med den tilsendt til lp@siemens.com?

Mvh, Leif

Fra : Peter Dzougov

Dato : 23-11-08 16:56