Mistet IP
Fra : BJ_2620

Dato : 18-11-08 23:10

Under eksperimentering med configurering af min Topcom trådløse router fik
jeg "tabt" dens IP adresse.
Hvordan finder jeg ud af, hvilken adresse den nu har?
På forhånd tak
Bent

Fra : Ole C

Dato : 19-11-08 01:46

BJ_2620 skrev blandt andet:

> Under eksperimentering med configurering af min Topcom trådløse
> router fik jeg "tabt" dens IP adresse.
> Hvordan finder jeg ud af, hvilken adresse den nu har?

Åbn en kommandoprompt og skriv: ipconfig
Eller endnu bedre: reset routeren efter anvisningen i manualen - og begynd
forfra på konfigureringen.

--
vh
Ole C