Nedgradere netværk fra windows 2000 server~
Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 17:31

Hej i gruppen

På mit arbejde er der dobbelt op på print og fildeling.

Der står en gammel server som fil, client og printdeler (og suger strøm)

Derudover er der internethost, hvor den egentlige fildelig foregår.

Jeg vil gerne lukke den gamle server ned og lave os om til en arbejdsgruppe
i stedet,
Printeren (en Xerox kopimaskine med netværk...) den kan jeg jo bare
installere på
en støj og strømsvag pc og lade den køre.
Men mit problem er at vi logger på den gamle server.

Hvordan kommer jeg fra at logge på den uden at folk mister deres skrivebord
7 stk XP pro og 1 vista - altså væk fra CTRL+ALT+DEL og logge på server
og så over til simpel login

Håber i forstår spørgsmålet og vil hjælpe

Venligst

Keld Villadsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 20:21

Hører dette indlæg ikke til i denne gruppe?

Keld

Fra : Jacob Gaarde

Dato : 18-11-08 23:44

On Tue, 18 Nov 2008 20:21:01 +0100
"Keld Villadsen" <villadsensnabela.dk> wrote:

> Hører dette indlæg ikke til i denne gruppe?
>
> Keld

nok snarere i dk.edb.system.ms-windows
eller måske dk.edb.system.ms-windows.server

--
//Jacob Gaarde
//Dont reply to my (aparent) e-mail address. Instead Use