Ulykkesfuglen BW på cykel
Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-08 05:46

Ulykkesfuglen BW på cykel
Drastiske stigninger er sket i antal drab i trafikken for gående og især
cyklende . Information 18.11)
Med sidste års vækst på 68% er cyklistdødsfaldene oppe på 54 om året, og jeg
tænker derfor på a close call, da jeg i skumring kørte frem for rødt i
Tagensvej-Nørrealle kryds og fik en hjernerystelse med ½ døgns bevidstløshed
pga bil, som jeg lod mig vælte af.
Min skitzosplittelse består i, at jeg både er smerte-fobisk og overforsigtig
og er en provokatør, der vil vise andre, at man kan bryde regler uden at
komme til skade. I 62 år har jeg aldrig brækket en knogle.
"De fleste mennesker lever et liv af stille desperation" bruger Emerson som
forklaring på, at mange ubevidst udsætter sig for risici,
Efter at nogle nederlag for nylig gav mig en vis lyst til selvmord, har jeg
tænkt, om ikke en del af min underbevidsthed har et afslappet forhold til
dødsulykke og derfor droppede jeg ishockeyhjelm som beskyttelse ved min
megen bycykling for tyve år siden og er stadig mere vovemodig.
De der lever af at bygge bedre veje vil gerne tvinge skadestuer til at
rapportere præcis hvilke kryds, som cyklende ulykkesfugle er faldet i.
Men den drastiske vækst i cyklistuheld kan ikke forklares ved øget trafik og
dårlige vejdesign. Snarere er danskerne ramt af livslede pga muslim-antal
m.m. og de ved at statens plejehjem er mere torturerende end Guantanamo, så
en risiko for aktiv dødshjælp afskrækker ikke.
Aviserne fortier selvmord, og at frontalsammenstød i bil nok ofte er sådant.
Michael Strunge sprang ud om natten fra femtesal, men ellers er der ikke god
dækning af fænomenet, -
- hvis ikke en finne med pistol tager ti klassekammerater med i døden først
- eller man springer fra Rundettårn eller Tivolis Ballongynge og let
kunne have ramt fodgængere.
Indførsel af aktiv dødshjælp kan tænkes at nedbringe cyklist-drabsttal mere
end nogen vejforbedring. Så lyv ikke, at det "forbedrer trafiksikkerhed at
tvinge til statistik om, hvor cyklisterne har deres fald.
Bo Warming Bjelkes Alle 46, Nørrebro 35861000

Fra : Vidal

Dato : 18-11-08 10:08

Bo Warming skrev:
> Michael Strunge sprang ud om natten fra femtesal, men ellers er der ikke
> god dækning af fænomenet, -

Det var i en af hans maniske faser, han mente, han kunne
flyve.

Så egentligt var det ikke et selvmordforsøg.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-08 12:57

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Det var i en af hans maniske faser, han mente, han kunne
> flyve.
>
> Så egentligt var det ikke et selvmordforsøg.

Interessant, har du mere viden? Kan en gråzone tænkes? Mon ikke der er
begrænset viden om tankerne før udspring?

Min søn er begejstret for hans depressive lyrik og formodede som jeg, men
var der øjenvidner der erfarede hallucinationer eller megalomani mht
flyveevne kort før ?

Lyrikken har jeg altid hørt omtalt som depressiv og har intett manisk eller
lyst læst fra ham.

Fra : Vidal

Dato : 18-11-08 13:17

http://wapedia.mobi/da/Michael_Strunge

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Rado

Dato : 18-11-08 19:13

On Tue, 18 Nov 2008 12:57:10 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

>Interessant, har du mere viden? Kan en gråzone tænkes? Mon ikke der er
>begrænset viden om tankerne før udspring?

Richard Gere har spillet dumdristig maniker i en film, kan ikke lige
huske titlen, men den er ret god. Han morer sig bl.a. med at gå rundt
på kanten af høje hustage når han er i den maniske fase.

--
Rado

Religion and science are opposed ... but only in the same sense
as that in which my thumb and forefinger are opposed - and between
the two, one can grasp everything.
- Sir William Bragg, Nobel Prize in Physics 1915

Fra : Vidal

Dato : 18-11-08 20:05

Rado skrev:

> Richard Gere har spillet dumdristig maniker i en film, kan ikke lige
> huske titlen, men den er ret god. Han morer sig bl.a. med at gå rundt
> på kanten af høje hustage når han er i den maniske fase.

Jeg tror, du tænker på Fearles med Jeff Bridges.

http://www.imdb.com/title/tt0106881/

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Rado

Dato : 18-11-08 22:25

On Tue, 18 Nov 2008 20:04:51 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg tror, du tænker på Fearles med Jeff Bridges.
>
>http://www.imdb.com/title/tt0106881/

Nej, det er Richard Gere. Fandt den lige på amazon:

"Richard Gere is pretty convincing as a severe manic-depressive whose
episodes of euphoria sometimes find him dancing on a two-by-four far
above the street or climbing onstage during a symphony performance to
"conduct" the orchestra. When the pendulum swings the other way, he is
practically catatonic. As a character study, this film by Mike Figgis
(Leaving Las Vegas) has its truly compelling moments, but Mr. Jones
isn't just a character study. Inexplicably, Figgis ushers in a
preposterous romance between this poor fellow and his psychiatrist
(Lena Olin), a relationship that is supposed to raise interesting
ethical and dramatic issues. All it does is make one wonder what the
devil the doctor is thinking of, and why Figgis felt it necessary to
go down this lose-lose path. With Delroy Lindo in a nice part as a
sympathetic construction worker who tries to help Gere's character."
--Tom Keogh

http://www.amazon.com/Mr-Jones-Richard-Gere/dp/B000021Y7L

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 00:50

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> above the street or climbing onstage during a symphony performance to
> "conduct" the orchestra. When the pendulum swings the other way, he is

HVIS Gere balancerrede over legeplads, var det et politiproblem

ELLERS kun Gere kan hjælpe Gere

Medicin gør skade

Fra : Vidal

Dato : 18-11-08 23:07

Rado skrev:

> [...]
> go down this lose-lose path. With Delroy Lindo in a nice part as a
> sympathetic construction worker who tries to help Gere's character."

Ok, den har jeg ikke set.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 00:06

> Richard Gere har spillet dumdristig maniker i en film, kan ikke lige
> huske titlen, men den er ret god. Han morer sig bl.a. med at gå rundt
> på kanten af høje hustage når han er i den maniske fase.

Ja, udfra trailer jeg så til den film, tror jeg du rammer plet
Altså - tillad aktiv dødshjælp så ÆRLIGHED VARER LÆNGST og folk får deres
vlje. Væk med formynderi.
Er folk vægelsindede så er det ikke sttatens problem.
Uden selvmord var Michel Strunge idag ukendtt.
Men er det ham eller medierrne der har haft fordel af publicitty stuntet?
Mangfoldighed og frihed, jatak. Ud med muslimer så vi kan koncentrere os om
at forstå egne dødsdrift problemer

Sparng han gennem rude med gettoblaster i hånden.? Så har han været stærk.

Når familiefar bortspiller villaen i manisk fase så er det surt show at KONE
OG BØRN SKAL FLYTTE

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-11-08 13:39

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> flyveevne kort før ?
>
> Lyrikken har jeg altid hørt omtalt som depressiv og har intett manisk

Som jeg erindrer historien havde han en ghettoblaster i hånden, da han
sprang ud gennem vinduet - det vil i en digters tilfælde nok mest være
depressiv galgenhumor 9 gange ud af 10.

Martin Hall mener at selvmordet var et forfængeligt publicitystunt.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-08 14:14

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> depressiv galgenhumor 9 gange ud af 10.
>
> Martin Hall mener at selvmordet var et forfængeligt publicitystunt.

Det var netop min tanke da jeg fornylig hørte at han tog sit liv. Jeg hørte
ham læse op i min boghandel og fandt ham åndet.

MÅSKE HAN VILLE et forsøg på at råbe dødbiderne op om at vi skal forbedre
samfundet

fx Indføre kinesisk livsglæde? Et Glistrup-samfund med jobs til alle.

Ku jeg gøre et selvmord til et effektivt budskab UDVIS MUSLIMERNE, så var
det et godt argument, oveni hatten.
Hvordan kunne man lege Flammen og Citronen i nuværende frihedskamp?

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 18-11-08 23:46

On Tue, 18 Nov 2008 19:12:44 +0100, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote:

> Richard Gere har spillet dumdristig maniker i en film, kan ikke lige
> huske titlen, men den er ret god. Han morer sig bl.a. med at gå rundt
> på kanten af høje hustage når han er i den maniske fase.
,,,,,,,,,,,,,,
Nå! Det har jeg også gjort og hoppet fra kvist til kvist.))Men det
føltes ret sikkert? Mens jeg gjorde det følte jeg mig udødelig........ Var
det en fejl?

--
Hilsen
Jens

Fra : Rado

Dato : 19-11-08 00:48

On Tue, 18 Nov 2008 23:46:16 +0100, "Jens \"Lyrik\" Bech"
<lyrik@heaven.dk> wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,
>Nå! Det har jeg også gjort og hoppet fra kvist til kvist.))Men det
>føltes ret sikkert? Mens jeg gjorde det følte jeg mig udødelig........ Var
>det en fejl?

Har man kontrol over situationen er det vel OK.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 00:52

> Har man kontrol over situationen er det vel OK.

Hin enkelte ved om hvad er bedst og hvad er OK

Filmens kammerat gir god FRIVILLIG HJÆLP
Psykiatere - hvad kan de ?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 01:22

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Har man kontrol over situationen er det vel OK.

Fearless-manikere bør nyttiggøres
Min sporadiske ulykkesfuglmentalitet har givet mig et døgn bevidstløshed men
ingen knoglebrud i 62 år og aldrig skade på andre.
Interessantere er folk som Gere i Fearless film
Og de bør ikke ynkes i patientrolle men ses som resourcestærke
vovemod-genier der kan nyttiggøres ved at de billigt udfører farligt højt
arbejde.
Se det positive i alle afvigelser

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 00:33

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.ukt6ved5k4hork@jens-erik-bechs-macbook.local...

> Nå! Det har jeg også gjort og hoppet fra kvist til kvist.))Men det
> føltes ret sikkert? Mens jeg gjorde det følte jeg mig udødelig........ Var
> det en fejl?

Som al psykoseagtig afvigelse, rager det kun staten hvis du søger hjælp