N3510i tilbehør ?
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 18-11-08 13:30

Hej

Jeg håber, at dette er den rigtige gruppe.

Min bedstefar har en gammel Nokia 3510i og er ret ferm til at bruge den,
også i forhold til SMS. Hans problem er, at han har svært ved at høre, hvad
der bliver sagt, selv ved højeste lydinstilling. For at undgå at skulle købe
ny telefon, ville jeg gerne have et bud på ekstraudstyr til folk, der bruger
høreapperat.

Ole

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-11-08 14:26

news.inet.tele.dk skrev:

> der bliver sagt, selv ved højeste lydinstilling. For at undgå at skulle købe
> ny telefon, ville jeg gerne have et bud på ekstraudstyr til folk, der bruger
> høreapperat.

Hovedtelefon eller et blåtand hovedsæt?

Det første vil nok genere ham, men et hovedsæt er faktisk
behageligt at bruge. Mit eget relativt billige klemmer (3-400
kr.) øret en anelse, men der er nogle som folk slet ikke mærker.
Mit hovedsæt spiller dog næppe højere end mobilen selv kan.

Men han skal jo nok prøve dem i forvejen for hvis nu de heller
ikke spiller højt nok?

Med de medfølgende hovedtelefoner til min SE K700 kan den spille
ret højt.

--
Bertel

Fra : Anders

Dato : 18-11-08 16:42

> [...]
> ikke spiller højt nok?
>
> Med de medfølgende hovedtelefoner til min SE K700 kan den spille

Der er ikke bluetooth i en 3510i (det er den vidst for gammel til).

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-11-08 18:14

Anders skrev:

> Der er ikke bluetooth i en 3510i (det er den vidst for gammel til).

Så er øresnegle vel eneste mulighed.

--
Bertel

Fra : Anders

Dato : 19-11-08 03:52

> Så er øresnegle vel eneste mulighed.
>
> --
> Bertel

Ja, men den får han nok svært ved at bruge....