Netradio på SE telefon
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-11-08 03:20

Hej

Kender i et JAVA program der rent faktisk kan afspille netradio fra
DR, coolfm med flere?

Vil gerne kunne høre netradio i 128Kbit..... Nogen der måske ved
hvordan man for C702 til at kunne streame.... når jeg prøver kender
den ikke filnavnet fra fx coolfm.... selvom det er MP3 baseret

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-11-08 01:58

On 18 Nov., 11:19, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> hvordan man for C702 til at kunne streame.... når jeg prøver kender
> den ikke filnavnet fra fx coolfm.... selvom det er MP3 baseret

Fandt dog programmet "virtuelradio" http://www.vradio.org/index.php?js=a
som virker..Men man kan endnu ikke tilføje egne kanaler..så det skod
mono 32Kbit....

Fra : Janus

Dato : 19-11-08 22:33

Bjarke Hansen den 19-11-2008 09:57:
> [...]

> Fandt dog programmet "virtuelradio" http://www.vradio.org/index.php?js=a
> som virker..Men man kan endnu ikke tilføje egne kanaler..så det skod

Herligt, Tak skal du ha for tilbagemeldingen.
Holdte nemlig lidt øje med din tråd da jeg selv har forsøgt mig med
adskillige programmer uden det store held.

Toppen ville jo så være om man selv kunne adde sine stationer som f.eks DR´s

mvh
Janus