Ulykkesfuglen BW på cykel
Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-08 05:45

Fra : Martin

Dato : 18-11-08 02:41

On 18 Nov., 05:44, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:

Hallo Bo. Var der nogle billeder???

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-08 12:42

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i meddelelsen
news:9fff975f-0076-43ec-81ae-ae0f574d2fa8@s1g2000prg.googlegroups.com...
> On 18 Nov., 05:44, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
>>

> Hallo Bo. Var der nogle billeder???
Nej, men tekst
(tak for påmindelse om min forglemmelse eller tastefejl igår, jeg var lidt
for søvnig

Ulykkesfuglen BW på cykel
Drastiske stigninger er sket i antal drab i trafikken for gående og især
cyklende . Information 18.11)
Med sidste års vækst på 68% er cyklistdødsfaldene oppe på 54 om året, og jeg
tænker derfor på a close call, da jeg i skumring kørte frem for rødt i
Tagensvej-Nørrealle kryds og fik en hjernerystelse med ½ døgns bevidstløshed
pga bil, som jeg lod mig vælte af.
Min skitzosplittelse består i, at jeg både er smerte-fobisk og overforsigtig
og er en provokatør, der vil vise andre, at man kan bryde regler uden at
komme til skade. I 62 år har jeg aldrig brækket en knogle.
"De fleste mennesker lever et liv af stille desperation" bruger Emerson som
forklaring på, at mange ubevidst udsætter sig for risici,
Efter at nogle nederlag for nylig gav mig en vis lyst til selvmord, har jeg
tænkt, om ikke en del af min underbevidsthed har et afslappet forhold til
dødsulykke og derfor droppede jeg ishockeyhjelm som beskyttelse ved min
megen bycykling for tyve år siden og er stadig mere vovemodig.
De der lever af at bygge bedre veje vil gerne tvinge skadestuer til at
rapportere præcis hvilke kryds, som cyklende ulykkesfugle er faldet i.
Men den drastiske vækst i cyklistuheld kan ikke forklares ved øget trafik og
dårlige vejdesign. Snarere er danskerne ramt af livslede pga muslim-antal
m.m. og de ved at statens plejehjem er mere torturerende end Guantanamo, så
en risiko for aktiv dødshjælp afskrækker ikke.
Aviserne fortier selvmord, og at frontalsammenstød i bil nok ofte er sådant.
Michael Strunge sprang ud om natten fra femtesal, men ellers er der ikke god
dækning af fænomenet, -
- hvis ikke en finne med pistol tager ti klassekammerater med i døden først
- eller man springer fra Rundettårn eller Tivolis Ballongynge og let
kunne have ramt fodgængere.
Indførsel af aktiv dødshjælp kan tænkes at nedbringe cyklist-drabsttal mere
end nogen vejforbedring. Så lyv ikke, at det "forbedrer trafiksikkerhed at
tvinge til statistik om, hvor cyklisterne har deres fald.
Bo Warming Bjelkes Alle 46, Nørrebro 35861000

Fra : Johnny Andersen

Dato : 18-11-08 20:05

> [...]
> Tagensvej-Nørrealle kryds og fik en hjernerystelse med ½ døgns
> bevidstløshed pga bil, som jeg lod mig vælte af.

Du erkender, at du er en "ulykkesfugl". Flot Bo. Hvad er det du plejer, at
mene man skal gøre ved "ulykkesfugle"? Jeg kan godt genopfriske din
hukommelse, hvis du ikke husker det.

> Min skitzosplittelse består i, at jeg både er smerte-fobisk og
> overforsigtig og er en provokatør, der vil vise andre, at man kan bryde
> regler uden at komme til skade. I 62 år har jeg aldrig brækket en knogle.

Du er endeligt komme frem til, at du er psykisk syg. Det er et stor
fremskridt, Bo. Nu mangler du bare, at søge behandling.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 00:22

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du erkender, at du er en "ulykkesfugl".

JEg har tendenser som en million danskere nok har mere af
'JEg er åben derom, hvilket er sjældentt

Flot Bo. Hvad er det du plejer, at
> mene man skal gøre ved "ulykkesfugle"? Jeg kan godt genopfriske din
> hukommelse, hvis du ikke husker det.

Man skal ikke ynke dem. Man skal ikke tro at ulykker mindskes af
ekspertindgreb når det kommer fra underbevidstheden
Har jeg skrevet andet ?

> Du er endeligt komme frem til, at du er psykisk syg.

At have splittelse er normalt. Sygdom kræver vævsforandring og det har ingen
sindsygg

Det er et stor
> fremskridt, Bo. Nu mangler du bare, at søge behandling.

Behandling findes ikke til psykoseagtig særhed som min der ikke er sygere
end din og alles

Fortæl om behandlinbg der har gjort andet end skade

Jeg er ikke voldsfarlg så alt sygdomssdiagnose er hen i vejrett

Overpsykiater Preben Brandt har min bror fået til at besøge mig 5 gange, for
min splittede bror mener jeg er behandlingskrævende tsk tsk. Han er far til
vor EL-socialborgmester som ønsker Danmark muslimsk. Hvem er mest farlig?

Brandt har igenigen med eftertryk begrundet at jeg er fjernt fra al diagnose
på psykiarisk afvigelse, så du skyder digg i foden med din triumferen og
udledning af forhastede konklusioner

VI KAN IKKE TÆNKE HVIS VI IKKE ER SINDSYge
har mange genier sagt.
Så er vi for alvor udstødt hvis vi er så dyriske at vi er uden splittelse

Måske Glistrups og min liberalisme er lidt dyrisk
Dyrisk = sund ?
Der er noget myreagtig dyrisk ved kinesernes mega-succes - snart ejer de
verden

Hvis ikke diktaturUSA overgår Hitler pr WW3
og er ondt rovdyrdyrisk