Manglende emails og maper i thunderbird
Fra : Jørgen

Dato : 17-11-08 20:59

Jeg har købt en ny computer med vista den gamle var xp

Jeg har installeret firefox og fået bogmørkerne på skørmen ved at gå ind
i profiler og andre noge filer itl bak

Men hvad gær jeg for at få den ind i thunderbird.
Jeg mener at når jeg bruger Mosbackup, skulle den selv lave opstillinger
med konto nr osv, samt indløse alle mail s, men der sker intet

Jeg ved ikke om jeg har rodet nogle versioner sammen eller hvad

Nogen der gider hjælpe
Mvh
fra
Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-11-08 21:27

Jørgen skrev:
> [...]
> Jeg mener at når jeg bruger Mosbackup, skulle den selv lave opstillinger
> med konto nr osv, samt indløse alle mail s, men der sker intet

Der er flere, der har oplevet problemer med MozBackup, når
de skifter fra XP til Vista. Jeg ved ikke hvorfor problemet
opstår, men du kan komme ud over det ved at kopiere profilen
med alle mails og indstillinger manuelt.

Tjek denne guide:
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Kopier_profil

Bemærk, at hvis du har nået at hente mails på den nye
computer, vil de blive overskrevet ved denne metode.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få et flot eller sjovt vandmærke på skærmen.

Fra : Jørgen

Dato : 18-11-08 13:38

Kim Ludvigsen skrev:

> Tjek denne guide:
> http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Kopier_profil
>
> Bemærk, at hvis du har nået at hente mails på den nye computer, vil de
> blive overskrevet ved denne metode.

Endnu en gang tak til Ludvig