Harald Petersen 1912-1969, Roskilde.
Fra : Carsten Grøndal

Dato : 16-11-08 14:05

Hej.

Harald Petersen var nr 7 af 8 børn. Født 8 oktober 1912 i Roskilde Domkirke
sogn. Død sammested 12 maj 1969.

Hans mor Karen Marie Nielsen døde 15 juli 1971 i Roskilde.

Nogen i dette forum der kender noget til ham eller eventuelle børn?

Hvis ikke, hvordan har jeg så mulighed for at finde oplysninger om ham?
Eller efterlevende børn?

Jeg bor i Janderup nær Varde så har ikke umiddelbart nemt ved at komme på
landsarkivet. Er det eneste løsning?

mvh

Carsten Grøndal

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 16-11-08 14:57

Du kan prøve dit folkeregister, det koster ca. kr. 52.- da du har hans
fødselsdato og måske adressen er der en mulighed for at få oplysninger.
Venlig hilsen fra
Inge-Lise Trampedach

Fra : Carsten Grøndal

Dato : 17-11-08 21:42

Hej.

Prøvede idag at besøge folkeregister i Esbjerg. Kunne ikke hjælpe mig da han
var død i 1969. Året før cpr-registrering startede så havde ikke yderligere
oplysninger.

mvh
Carsten Grøndal

Fra : Michael Erichsen

Dato : 17-11-08 22:07

Carsten Grøndal wrote:
> [...]
>
> Prøvede idag at besøge folkeregister i Esbjerg. Kunne ikke hjælpe mig da
> han var død i 1969. Året før cpr-registrering startede så havde ikke

CPR startede da i 1968.

Mvh Michael Erichsen

Fra : Finn

Dato : 18-11-08 16:39

Alle personer der fra og med den 2. april 1968 var tilmeldt et dansk
folkeregister eller er blevet tilmeldt et dansk folkeregister efter denne
dato er registreret med et personnummer

Mvh Finn Larsen, 4220