Udvis fanger til hyldest
Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-08 21:49

Både tunesere og Guantanamofanger er ikke et DK-problem

Send til hjemlandet hvor de vil blive hyldet for deres terror mod vantro

Bliver de tortureret, hvad intet tyder på, så DEM OM DET

Fra : Johnny Andersen

Dato : 13-11-08 22:27

> Både tunesere og Guantanamofanger er ikke et DK-problem

Hvordan komme du frem til det?

> Send til hjemlandet hvor de vil blive hyldet for deres terror mod vantro

Han blev FRIKENDT, forstå du ordet?

> Bliver de tortureret, hvad intet tyder på, så DEM OM DET

Flot Bo, Du har meget empati - men det er du jo kendt for.....

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-08 04:18

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan komme du frem til det?

> Han blev FRIKENDT, forstå du ordet?

> Flot Bo, Du har meget empati - men det er du jo kendt for.....

Det er ikke en dansker. Jeg har især empatii vedr danskere

Ingen af dem er totalt frikendt som ufarlige

Fra : Johnny Andersen

Dato : 16-11-08 00:26

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er ikke en dansker. Jeg har især empatii vedr danskere

Bare man de dansker og ikke bære sløre - har du empati for dem?

> Ingen af dem er totalt frikendt som ufarlige

Er du, Bo?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-08 03:22

> Bare man de dansker og ikke bære sløre - har du empati for dem?

> Er du, Bo?

Jeg har aldrig været nær at gøre noget farligt og min empati er i top omend
jeg ikke bbrugger den til godhedsanbefalinger men til selvhjælpsanbefalinger

Man blir ikke farlig af at brains-storme - storm er fysisk bevægelse, i9kke
åndelig

Fra : The Mip

Dato : 14-11-08 09:20

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> wrote in message

> Hvordan komme du frem til det?

> Han blev FRIKENDT, forstå du ordet?

> Flot Bo, Du har meget empati - men det er du jo kendt for.....
>
> /Johnny

Hvorfor gør du ikke som vi andre og tilføjer "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> til
blocked senders list ?

- the_mip