Samsung SGH-L700 fra Thailand. Skift sprog~
Fra : Per

Dato : 15-11-08 14:46

Har lige fået en Samsung SGH-L700 fra Thailand og den har naturligt nok
thailandsk sprogopsætning.

Hvordan skrifter jeg sproget fra thai til engelsk eller dansk ?

Det eneste jeg kan finde ud af er at få hovedmenuen op. Den har 12 symboler
men herfra er resten på thai.

Mvh. Per

Fra : Per

Dato : 17-11-08 00:18

Jeg har fået skiftet sproget til engelsk, der var 6 mulige sprog, 5
asiatiske samt engelsk.

Næste spørgsmål - Hvordan lægger jeg dansk sprogpakke i den ?

Var på samfungs hjemmeside, de har et "PC studio 3" som jeg har installeret
på min pc. Det kan administrere filer på mobilen, men ikke mere avancerede
ting som at fordanske den f.eks. med en dansk sprogpakke.
Mvh. Per

Fra : Christian Kragh

Dato : 13-12-08 01:02

> Næste spørgsmål - Hvordan lægger jeg dansk sprogpakke i den ?

Der findes et program til Samsung PCSuite 3 som hedder "Phone Software
Update" som kan lægge ny firmware på telefoner.

Du kan jo teste om det virker på din.

Ellers er det ikke andet for end at gå til et autoriseret værksted og få dem
til at flashe din telefon med den nyeste software.

Christian