SIP opkald C702
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-11-08 10:17

Hej

Ngen der ved hvordan man foretager IP SIP opkald på telefonen? Det er
nemt at finde instillinger til SIP konto, men kan ikke finde ud af
hvordan man kan ringe op, har også søgt i manualen. Første gang jeg
gik ind og pillede kom et nummertastatur frem, men kan nu ikke finde
ud af hvordan DET kom frem....
Hmm ved i noget?

På forhånd tak

Fra : Chano Andersen

Dato : 14-11-08 23:35

Bjarke Hansen wrote:
> Hej
>
> Ngen der ved hvordan man foretager IP SIP opkald på telefonen? Det er
> nemt at finde instillinger til SIP konto, men kan ikke finde ud af

Er det overhovedet en fordel? Data traffik er dyrt, og VOIP tager ikke
ligefrem lidt data, det er noget med 100kbps/sec, alt efter codec. Med
de data priser der er idag, (ca. 10 kroner per MB) bliver det hurtigt
mange penge. Det er rundt regnet 7,32 kr/minut, plus betaling til VOIP
udbyderen...

- Chano Andersen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-11-08 00:38

Chano Andersen <sunsite@chanoandersen.dk> wrote in

> [...]
> de data priser der er idag, (ca. 10 kroner per MB) bliver det hurtigt
> mange penge. Det er rundt regnet 7,32 kr/minut, plus betaling til VOIP

Det kan nok kun betale sig hvis man har en god datapakke på sit abonnement
eller hvis man har en løsning gennem sin telefonudbyder så man ikke betaler
datatakst for opkaldet - lidt ligesom 3 har på sit skypeprogram.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-11-08 10:36

On 15 Nov., 00:37, Henrik Stidsen <in...@henrikstidsen.dk> wrote:

> Det kan nok kun betale sig hvis man har en god datapakke på sit abonnement
> eller hvis man har en løsning gennem sin telefonudbyder så man ikke betaler
> datatakst for opkaldet - lidt ligesom 3 har på sit skypeprogram.

Netop..... har SURF pakken hos 3... Havde så tænkt mig at bruge det
både til internet og når jeg er på farten og der er så ubegrænset data
for 299 som er med i minimumsforbruget på telefonen... ..

Fra : janmoisen@gmail.com

Dato : 02-12-08 06:08

On 13 Nov., 18:17, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> hvordan man kan ringe op, har også søgt i manualen. Første gang jeg
> gik ind og pillede kom et nummertastatur frem, men kan nu ikke finde

nu har jeg søgt rundt over alt på nette og har endelig fundet ud af
hvad de instillinger er til

du kan ikke lave ip opklad med telefonen som du får den men det du kan
med de instillinger er at vis du installere et program med sip
funktion så kan det hente instillingerne på telefonen
lige i skrivende stun har jeg ikke kunne finde noget program der
virker på sony ericsson

jeg fandt informationen her: https://developer.sonyericsson.com/message/120869#120869