"Uden mad og drikke, dur helten ikke,"
Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-08 01:38

"Uden mad og drikke, dur helten ikke,"
er et slogans skabt af en madmor i Napoleon stab, som opfandt konserves, så
man som luksus for aristokrat krigere og polarforskere slæbte fugtige
lækkerier i giftig blykonserves med sig

Feltrationer bør være vandfri
Polarforskere før 1950 har kvajet sig ved at medbringe unødiog tung
vandholdig mad
Har man kulbrinte til at optø is, er det dumt at medbringe selv tørret kød,
der kun er helt tørt hvis behandlet i ovn. At slæbe vand til Antarktis's
stivnede vandørken er en sær ide
At Hitlers hære i Rusland når indspærret i Stalingrad fik nedkaset andet mad
end mel/rasp , var vist dumt. Officerer er narrøve hvis de ikke tåler
vegatarisme under et kort felttog.
Olie og knækbrød(fladbrød) er fornuftig hoveddiæt. Og har man tid at varme
lækkerier så pulversuppe.

Fra : mr

Dato : 16-11-08 12:08

> [...]
> vegatarisme under et kort felttog.
> Olie og knækbrød(fladbrød) er fornuftig hoveddiæt. Og har man tid at

Politik?

Fra : Morten Stæhr

Dato : 16-11-08 13:36

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Politik?

Næh, bare ævl :)

Fra : Max

Dato : 16-11-08 13:44

Hej Morten

> Næh, bare ævl :)

Altså politik :)

--
Mvh Max

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-08 01:30

> Hej Morten

> Altså politik :)

At sentimentalister lyver at lækker mad gør sund, er afgørende i madpolitik
Afvis ikke videnskabelighed før dine skattepenge hældes i dyre antimadpakke
ordninger
Forlang dobbeltblind vedr alt og KRÆV SAGLIGHED

Lækker mad er luksus men sultforebyggelse er det eneste med sundhedsværdi i
ulande og her

Staten kræver halal og at alle skal betale tusinder af kroner/md for at
staten gør børn til zombier der ikke kan smøre en madpakke til en skovtur.
Forkælelsen af muslimer er skandale, for når kræves centralisering og
skattebetaling, så forbydes svinekød

Fra : jos

Dato : 18-11-08 11:13

Bo Warming wrote:
> [...]
> skovtur. Forkælelsen af muslimer er skandale, for når kræves
> centralisering og skattebetaling, så forbydes svinekød

?????????????
finn

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-08 12:33

"jos" <jos@her.dk> skrev i meddelelsen

> ?????????????

Nær der i Københavns Kommune indføres forældrebetalt ens mad til alle, er
svinekød aldrig en valgmulighed.
Ved nogen om andre kommuner er mindre ensrettende ?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 18-11-08 20:15

> "jos" <jos@her.dk> skrev i meddelelsen

> Nær der i Københavns Kommune indføres forældrebetalt ens mad til alle, er
> svinekød aldrig en valgmulighed.
> Ved nogen om andre kommuner er mindre ensrettende ?

Kan du for fa.... ikke holde politik i dk.politik?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 00:25

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kan du for fa.... ikke holde politik i dk.politik?

Mit budskab er ligge ontopic i 2 ng
Lev med det.
Du har din sygt smalsporede stil, jeg har min bredspektrede sttil.som
beriger verden modsat dit mudderkast
Behandl dit tunnelsyn, læg skyhklapperne fra dig>