sylte/gemme de små appelsiner fra mit træ
Fra : Erik R. Nielsen

Dato : 15-11-08 10:47

Hej
Jeg har den store glæde, at have et lille træ i min vindueskarm med 25 fine
små "appelsiner".
Appelsinerne er vist ikke til at spise; men jeg kan se for mit indre øje et
glas fyldt med de små appelsiner,
lige som syltede citroner
appelsinerne skal dog ikke spises men bare se godt ud
hvad kan man gøre???

Fra : jos

Dato : 15-11-08 22:56

Erik R. Nielsen wrote:
> [...]
> øje et glas fyldt med de små appelsiner,
> lige som syltede citroner
> appelsinerne skal dog ikke spises men bare se godt ud

Jeg ville da prøve at lægge dem i et henkogningsglas, og hælde en mild snaps
over.
- jeg ville også prøve at smage på snapsen efter et par måneder!

finn