Hvordan indstiller man MesNews til at synk~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-11-08 23:33

Hvordan indstiller man MesNews til at synkronisere automatisk?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-11-08 23:44

Hans Paulin (6310) skrev:

>Hvordan indstiller man MesNews til at synkronisere automatisk?

Det må være noget i stil med Indstillinger -> programindstillinger ->
Synkronisering
+ evt et højrklik på gruppe og ja der er der vel ikke så meget andet end
lige at gætte hvor flueben skal være

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-11-08 00:11

Ivan V. Klattrup skrev:

> Det må være noget i stil med Indstillinger -> programindstillinger ->
> Synkronisering
> + evt et højrklik på gruppe og ja der er der vel ikke så meget andet
> end lige at gætte hvor flueben skal være

Har prøvet nogen gange efterhånden uden at det lykkes.

For længe siden da jeg brugte sidst den kunne man se synkroniseringen
"rulle" ned gennem grupperne

Nu sker der nada...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivar

Dato : 18-11-08 21:35

Hans Paulin (6310) skrev:

> Hvordan indstiller man MesNews til at synkronisere automatisk?

Du skal for hver gruppe højreklikke og vælge:
Synkronisering af gruppe / Hent alle meddelelser

Og så skal synkronisering være valgt under:
Indstillinger / programindstillinger / Synkronisering

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-11-08 23:02

Ivar tastede følgende:

> Du skal for hver gruppe højreklikke og vælge:
> Synkronisering af gruppe / Hent alle meddelelser

Åhe - der lå det

> Og så skal synkronisering være valgt under:
> Indstillinger / programindstillinger / Synkronisering

Jeps

Tusind tak

Hans
www.zofiaoghans.dk