Lidt OT...
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 20:53

Nogen der egentlig ved hvad der er blevet af Gert Bo Thorgersen; er han gået
til under tsunamien, eller hva'...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-11-08 22:19

Hans Paulin (6310) skrev:
> Nogen der egentlig ved hvad der er blevet af Gert Bo Thorgersen; er han gået
> til under tsunamien, eller hva'...
Han har før været efterlyst her i gruppen. Men den gang blev han
konstateret som overlevende. Noget tyder på det: http://ing.dk/artikel/88312

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 22:26

Ib Jakobsen skrev:

> Han har før været efterlyst her i gruppen.

Følger ikke så meget med...

> Men den gang blev han
> konstateret som overlevende. Noget tyder på det:
> http://ing.dk/artikel/88312

Dejligt!

Synd, hvis vi havde mistet ham!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : none

Dato : 16-11-08 12:40

Ib Jakobsen wrote:
> Han har før været efterlyst her i gruppen. Men den gang blev han
> konstateret som overlevende. Noget tyder på det:
> http://ing.dk/artikel/88312

I live - men, med skrammer.

Vi savner altså de nørdede indlæg, der medtag al kendt grundforskning i
emnet. Det var ind imellem ganske interessant.

--
/Hekto
Ducati - Pantah600, 900SSie, Elefant650

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-11-08 13:39

> I live - men, med skrammer.
>
> Vi savner altså de nørdede indlæg, der medtag al kendt grundforskning
> i emnet. Det var ind imellem ganske interessant.

JA! Vi vil have Gert tilbage!

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-11-08 18:13

Jens Jacob Bager Jensen skrev:

> JA! Vi vil have Gert tilbage!

Gert for president!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-11-08 18:13

none" <""hekto\"@(none) skrev:

> I live - men, med skrammer.
>
> Vi savner altså de nørdede indlæg, der medtag al kendt grundforskning
> i emnet. Det var ind imellem ganske interessant.

Underholdningsværdien og entusiasmen var høj!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 16-11-08 18:40

Hans Paulin (6310) skrev:

> Underholdningsværdien og entusiasmen var høj!

ja, selv om han nogen gange gik i selvsving. Nogen gange overgik teorien
virkeligheden. Men helt ærligt så lavede han faktuelle fejl, der viste
at det alt sammen var nogen han havde læst i en bog og og ikke helt
havde fornemmelse af om det holdt stik i virkeligheden. Tror næppe det
var en bro jeg turde køre ud på hvis han havde stået for konstruktionen.
Ikke for at nedgøre ham.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-11-08 18:44

Ib Jakobsen skrev:

> [...]
> Tror næppe det var en bro jeg turde køre ud på hvis han havde stået
> for konstruktionen. Ikke for at nedgøre ham.

Ville bare have gjort mig ondt hvis han var endt på bunden af havet
(hvilket jeg overvejede siden han blev tavs efter sunamien )
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 16-11-08 18:49

Hans Paulin (6310) skrev:

> Ville bare have gjort mig ondt hvis han var endt på bunden af havet
> (hvilket jeg overvejede siden han blev tavs efter sunamien )

Det ville det da. Havde da somme tider nogen snak med ham uden om
nyhedsgruppen. Man kunne nogen gang have mistanke om at kæden var hoppet
af, og pedalerne bare fór rundt.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-11-08 18:53

Ib Jakobsen skrev:

> Det ville det da. Havde da somme tider nogen snak med ham uden om
> nyhedsgruppen. Man kunne nogen gang have mistanke om at kæden var
> hoppet af, og pedalerne bare fór rundt.

Hæ hæ

Jeg tænder gerne på andres entuiasme, og da han og jeg diskuterede friktion
i benzinmotorer herinde var det ikke kedeligt
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-08 19:43

Da nu tråden er er OT , så husker jeg den godt den L.... dag i Thailand ,
var selv på MC rundt i landet og skulle absolut være i Khao Lak den 26 dec
på stranden ud af en køretur på 18000 km

En dag , jeg aldrig vil glemme

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-11-08 21:38

PE skrev:

> En dag , jeg aldrig vil glemme

No wonder!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 18-11-08 18:24

none skrev:

> I live - men, med skrammer.
>
> Vi savner altså de nørdede indlæg, der medtag al kendt grundforskning i
> emnet. Det var ind imellem ganske interessant.

+1
Han var aldeles underholdende - men dog ikke lige vellidt i alle hjørner
af NG

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld