Drz 400
Fra : Kim

Dato : 15-11-08 09:13

Hej.

Er der en som har en Suzuki Drz 400 som vil prøve en tur på min
DL 650'er, så kunne jeg nemlig prøve en tur på Drz 400'ren.
Jeg går og tænker på at skifte min Vstrom ud med en Drz, men
er lidt i tvivl om motoren er stor/stærk nok til mig.

Mvh Kim Hansen

Fra : Kim

Dato : 15-11-08 09:17

On Sat, 15 Nov 2008 09:12:55 +0100, Kim <sletksh@postzone.dk> wrote:

Hov, jeg bor på Vestfyn, så helst Fyn eller i nærheden af Lillebælts
broen.

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Armand

Dato : 15-11-08 12:32

Kim skrev:
> On Sat, 15 Nov 2008 09:12:55 +0100, Kim <sletksh@postzone.dk> wrote:
>
> Hov, jeg bor på Vestfyn, så helst Fyn eller i nærheden af Lillebælts
> broen.

Hvis din verden ikke er større kan du vel nøjes med en 125'er Kinøjser :-/

--
Armand.

Fra : Kim

Dato : 15-11-08 15:24

On Sat, 15 Nov 2008 12:32:27 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Hvis din verden ikke er større kan du vel nøjes med en 125'er Kinøjser :-/

Næ, nu var det en 400 Japaner jeg måske ville ha'
Men hvorfor køre til Skagen hvis der holder en i Kolding?

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Armand

Dato : 15-11-08 15:47

Kim skrev:

> Næ, nu var det en 400 Japaner jeg måske ville ha'
> Men hvorfor køre til Skagen hvis der holder en i Kolding?

Nej, det drejer sig om hvorfor på forhånd udelukke den måske eneste der
står i Århus, medmindre at man er bange for at forlade fyns gyngede
grund :-/

--
Armand.

Fra : Kim

Dato : 15-11-08 16:17

On Sat, 15 Nov 2008 15:46:41 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Nej, det drejer sig om hvorfor på forhånd udelukke den måske eneste der
>står i Århus, medmindre at man er bange for at forlade fyns gyngede
>grund :-/

Nu er der jo heller udelukket noget, der står " helst Fyn ......" der
står ikke "kun".

Uden for fyn kommer jeg da, jeg er rejsemontør

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-08 15:29

Synd at du er fra fyn, du måtte godt prøve min, men den står i næstved :)

Jeg har en DRZ400S :D Men har ikke kørt så meget på den endnu, har lidt dele
der skal på, og så lige nogle nrplader.. men til en test tur kan man jo
smide prøveplader på.. :D

Mvh
Morten

Fra : Kim

Dato : 15-11-08 16:20

On Sat, 15 Nov 2008 15:28:51 +0100, "Morten Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> wrote:

> [...]
>der skal på, og så lige nogle nrplader.. men til en test tur kan man jo

Ja det er ærgeligt, og min knægt er lige flyttet fra Fuglebjerg til
Fyn i fredags, det var ellers ikke så langt fra Næstved.
Og da var vi jævnligt ovre.

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-08 23:52

> Ja det er ærgeligt, og min knægt er lige flyttet fra Fuglebjerg til
> Fyn i fredags, det var ellers ikke så langt fra Næstved.
> Og da var vi jævnligt ovre.

Hehe så er det dobbelt op på ærgeligt :D